předvýběr.cz
Asistentka ředitele/účetní podpora
Zveřejněno 25.10.2023
Pro našeho klienta, obchodní firmu působící v ČR a Slovensku v oblasti prodeje průmyslových ventilátorů německé výroby, hledáme novou kolegyni na pozici Asistentka ředitele/účetní podpora.
Vaše náplň práce:
- Organizačně-administrativní podpora řediteli společnosti
- Příprava dokumentů a potřebných náležitostí pro pravidelný reporting centrále
- Zadávání bankovních příkazů, kontrola pravidelných plateb, vedení pokladny
- Komunikace a spolupráce s externí účetní firmou, příprava potřebných podkladů
- Komunikace s německou centrálou (komunikace v angličtině)
- Evidence pravidelných lékařských návštěv, docházky a dovolené
- Práce s MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint) a v interním systému PREMIER
- Pravidelný reporting řediteli společnosti
- Další ad hoc úkoly
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Zkušenost s obdobnou pozicí či jinou administrativní pozicí
- Základní znalosti/přehled v účetních souvislostech
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace s mateřskou společností – e-mail, telefon, Teams meetingy)
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, práce v interním systému PREMIER – budete zaučeni), zkušenosti se SAP výhodou, nikoliv podmínkou
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
- Aktivní přístup k řešení zadaných úkolů a nastalých situací
- Komunikativní osobnost
Nabízíme:
- Zázemí silné, stabilní a rostoucí společnosti (již 20 let prosperující pobočka v ČR)
- Práce na HPP, dlouhodobá spolupráce
- Profesní růst podporovaný společností (školení, jazykové kurzy)
- Do budoucna možnost kariérního růstu na pozici Team Leader Back Office týmu
- Pomoc při zapracování od zkušených kolegů samozřejmostí
- Plat v rozpětí 45 000 – 60 000 Kč (plat se skládá zejména ze základní části, dále měsíční odměny z obratu firmy, roční odměny za splnění osobního cíle)
- Mobil, notebook
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek 1 000 Kč na penzijní připojištění po zkušební době
- Pružná pracovní doba s pevnou částí 9:00 – 15:00h
- Nástup: leden, příp. dle individuální domluvy
- Kanceláře: Modřice (bezproblémové zdarma parkování přímo u kanceláře společnosti, příp. pravidelné svozy autobusem)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Pracovník nákupního oddělení
Asistent auditora
Vedoucí personálního odboru
Asistent-ka/Recepční
Marketingový/á specialista/ka
Vedoucí recepce / Koordinátor/ka recepcí
Business controller junior
Obchodní referent/ka
Referent/ka – zpracovatel/ka přestupků - Odbor dopravy
Administrativní pracovník reklamačního oddělení s AJ
Asistent/ka vedení společnosti
Transport & Customer Data Coordinator
Specialista zákaznického servisu
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA