předvýběr.cz
Asistentka / Asistent CEO
Zveřejněno 12.02.2024
Pro našeho klienta, společnost, specializací se na vývoj systémů pro mobilní identifikaci zboží, zařízení a předmětů s využitím identifikačních a komunikačních technologií, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Asistent/-ka CEO.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Vedení agendy jednatele a pomoc při plánování schůzek, porad, zahraničních návštěv, zahraničních cest
- Účast na poradách a vedení zápisů z jednání
- Vyřizování veškeré odchozí a příchozí korespondence (e-maily, dopisy, balíčky atd.) a určování její priority
- Zajišťování cestovních záležitostí pro vedoucí pracovníky
- Zpracovávání důvěrných dokumentů
- Vedení elektronické a papírové evidence tak, aby byla zajištěná přehlednost a snadná dostupnost informací
POŽADUJEME:
- Komplexní znalost asistentských činností, zkušenosti s vedením administrativně-ekonomické agendy a s organizací chodu kanceláře
- Znalost českého a anglického jazyka na profesionální úrovni (min. úroveň C1) – komunikace s partnery
- Zkušenost z IT/Technologické společnosti výhodou
- Vynikající organizační schopnosti a time management
- Samostatnost, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
- Bezúhonnost a důvěryhodnost
- Časovou flexibilitu
NABÍZÍME:
- Perspektivní a zajímavou práci na HPP v stabilní a rostoucí české společnosti
- Mzdové ohodnocení dle zkušeností a znalostí
- Firemní vůz i pro soukromé účely
- Firemní notebook a mobil
- Možnost využití jazykových kurzů hrazených firmou
- Možnost mobilních tarifů i pro příbuzné
- Pohyblivou pracovní dobu s možností HO
- Přátelské pracovní prostření a různorodou práci
- Podporující a férový přístup
- Firemní dny – teambuilding, vánoční večírek
- Občerstvení na pracovišti
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Provozní koordinátor – front office
Junior účetní/Fakturant/ka
Výkonná asistentka/ asistent jednatelů společnosti
Office Manager
Samostatný referent oddělení Krajský stavební úřad
Pracovník zákaznického oddělení
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Customer Service – podpora obchodního týmu
Recepční pro resort na Lipně
Specialista nákupu a zákaznického servisu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)