předvýběr.cz
Asistent/ka vedení společnosti
Zveřejněno 13.11.2023
Pro našeho klienta, jednatele, který zastřešuje sdružení vícero firem pohybující se v oblasti stavebnictví, nemovitostí, pronájmu, internetového prodeje, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce:
- úzká spolupráce s vedením společnosti, zpracování obchodních případů
- správa portfolia nemovitostí bytových a nebytových domů
- komunikace s nájemníky, se správními firmami, realitními kancelářemi
- vyřizování administrativních úkonů, komunikace s dodavateli médií, úřady
- komunikace s bankami, správa úvěrů a splátkových kalendářů
- internetové bankovnictví, spolupráce s účetní společnosti
- evidence korespondence, datové schránky
- spolupráce a podpora dalších oddělení společnosti
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání
- min. 2 roky praxe na pozici asistentky / administrativní pracovnice
- znalost práce na PC
- ŘP. sk B
- plynulou znalost českého jazyka slovem i písmem
- příjemné vystupování, organizační a komunikační dovednosti
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
- finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností
- flexibilní pracovní dobu
- příjemné pracovní prostředí a pohodovou atmosféru
- zaměstnání na HPP/IČO/DPP
- stravenkový paušál/občerstvení na pracovišti
- 20 dní dovolené + sick days
- mobilní telefon – i k soukromým účelům
- každoroční prémie v závěru roku dle obchodních výsledků společnosti
- lokalita: Praha 14 – Hloubětín (u stanice metra)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě