předvýběr.cz
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Zveřejněno 03.06.2024
Pro našeho klienta, prestižní advokátní kancelář, hledáme novou kolegyni na pozici Asistentka.
Vaší náplní práce bude:
- administrativní podpora týmu právníků (cca 5-7 právníků v týmu; podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.)
- finální úprava dokumentů, aby byly správně naformátovány a dokument odcházel ve firemním stylu a kvalitě
- další administrativní úkony – příprava jednodušších dokumentů, vedení spisů, skeny, kopie, tisky, příprava dokumentů k podpisu, apod.)
- práce s interními systémy (Helios, SingleCase aj.)
Očekáváme:
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Word – formátování textu, nastavení číslování, Excel – základní funkce)
- znalost anglického jazyka (pro základní orientaci v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
- praxi na obdobné pozici vítána
- komunikativnost a schopnost práce v týmu
- organizační schopnosti a samostatnost
- schopnost práce i v časovém tlaku
- pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu
Nabízíme:
- práci v prestižní advokátní kanceláři, která svým klientům již přes 20 let poskytuje své služby
- přátelské pracovní prostředí a tým kolegů, kteří Vám pomohou růst
- práce na HPP
- pomoc při úvodním zaškolení a další interní školení
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností, roční hodnocení a revize mzdy
- firemní benefity - 3 sickdays, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, plně hrazené Multisport karta, stravenkový paušál, ovocné středy v kancelářích, slevové karty, portál uLékaře, psychologické podpory a další
- nástup možný ihned/ dohodou
- moderní kanceláře: Praha 1 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Asistentka vedení společnosti
Specialista zákaznického servisu s AJ
Office Manager - zemědělství