předvýběr.cz
Asistent/ka jednatele
Zveřejněno 17.10.2023
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost a lídra na globálním trhu působícím v oblasti kontroly kvality, ověřování, testování a certifikací, hledáme vhodného/vhodnou kandidáta/kandidátku na pozici Asistent/ka jednatele.
Náplň práce:
- Správa kalendáře – koordinace schůzek/online meetingů, rezervace zasedacích místností
- Příjem, třídění a přeposílání mailů
- Vyřizování tel. hovorů
- Organizace cest – nákup letenek, rezervace hotelů
- Tvorba, úprava a revize dokumentů, prezentací a tabulek
- Skartace a archivace dokumentů
- Pomoc při plánování a sledování projekt
- Koordinace s různými odděleními a zajištění průběhu projektu
- Zpracování faktur a účetních dokladů
- Zpracování cestovních výdajů a tvorba vyúčtování
- Komunikace s dalšími odděleními a koordinace různých činností mezi nimi
- Zástup na schůzkách v případě nepřítomnosti kolegyně a zaznamenávání poznámek
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti z obdobné pozice podmínkou
- Komunikativní angličtinu C1 - účast na zahraničních jednáních
- Znalost práce v MS Office (např. tvorba prezentace)
- Velmi dobré komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP
- Příjemné pracovní prostředí se zázemím mezinárodní společnosti
- Mzdové ohodnocení 32 000 - 40 000 Kč/měsíc
- Pracovní dobu od 8:00 do 16:30
- Mobil, notebook
- 3 % příspěvek na penzijní připojištění z měsíční hrubé mzdy (po zkušební době)
- 5 týdnů dovolené v daném kalendářním roce
- 3x sick day ročně
- Po zapracování možný občasný home office
- E-stravenky v hodnotě 120 Kč v plné výši hrazené zaměstnavatelem = stravenková karta
- Cafeterie - benefitní program spol. Edenred (po zkušební době)
- Služby firemního terapeuta
- Lékařské online služby ulékaře.cz
- Program zaměstnaneckých benefitů s Komerční bankou, T-Mobile a Městskými divadly pražskými
- Nástup: ihned
- Místo výkonu práce: Praha 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti