předvýběr.cz
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Zveřejněno 10.04.2023
Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu stavebních materiálů se specializací na izolace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu.
Náplň práce:
- Péče o operativu obchodu
- Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
- Komunikace se zákazníky na denní bázi a řešení jejich požadavků
- Emailová komunikace se zákazníky
- Komunikace a spolupráce s našimi obchodními zástupci a skladem
- Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
- Vystavování dodacích listů a daňových dokladů
- Příjem a evidence faktur
- Práce v interním systému ABRA – zaučíme
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Komunikativnost a týmová spolupráce
- Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
- Uživatelská znalost práce na PC – psaní emailů, MS Office (Excel výhodou)
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou - případně zaučíme
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
- Zázemí ekonomicky stabilní a prosperující společnost s 20letou tradicí a mezinárodním oceněním „AA“ Dun & Bradstreet
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč (záleží na zkušenostech) + odměny a benefity
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na firemní výrobky
- Kávu na pracovišti
- Mobilní telefon, pevné PC
- Možnost parkování v areálu
- Pevnou pracovní dobu (od pondělí do pátku, 7:00 - 16:00 hod.)
- Možnost karierního růstu
- Nástup možný ihned
- Místo pracoviště: Praha 10 – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti