předvýběr.cz
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Zveřejněno 27.03.2023
Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu stavebních materiálů se specializací na izolace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu.
Náplň práce:
- Péče o operativu obchodu
- Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
- Komunikace se zákazníky na denní bázi a řešení jejich požadavků
- Emailová komunikace se zákazníky
- Komunikace a spolupráce s našimi obchodními zástupci a skladem
- Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
- Vystavování dodacích listů a daňových dokladů
- Příjem a evidence faktur
- Práce v interním systému ABRA – zaučíme
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Komunikativnost a týmová spolupráce
- Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
- Uživatelská znalost práce na PC – psaní emailů, MS Office (Excel výhodou)
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou - případně zaučíme
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
- Zázemí ekonomicky stabilní a prosperující společnost s 20letou tradicí a mezinárodním oceněním „AA“ Dun & Bradstreet
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč (záleží na zkušenostech) + odměny a benefity
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na firemní výrobky
- Kávu na pracovišti
- Mobilní telefon, pevné PC
- Možnost parkování v areálu
- Pevnou pracovní dobu (od pondělí do pátku, 7:00 - 16:00 hod.)
- Možnost karierního růstu
- Nástup možný ihned
- Místo pracoviště: Praha 10 – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista zákaznického servisu
Specialista/ka péče o klíčové zákazníky
Koordinační pracovník
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Pracovník prodejny/eshopu
Asistentka informačního centra
Digital Release Administrator
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Obchodní referent/-ka – zpracování nabídek (Sales internal)
Obchodní asistent
Operátor/ka PCO
Vedoucí recepce
Executive Assitant/Office manager
Obchodní zástupce/ zástupkyně pro Moravu
Office administrátor/Logistik
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Asistentka ředitele
Asistent/ka logistiky s němčinou
Vedoucí menší kanceláře
Inside sales/Sales specialist