předvýběr.cz
Specialista/ka reklamací
Zverejnené 13.08.2025
Pro našeho významného klienta, společnost, která rozsvěcí domovy a je součástí silné skupiny, je dodavatelem elektřiny a plynu v České republice a na Slovensku, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Specialista/ka reklamací. Velikost a síla skupiny je pro zaměstnance zárukou stabilního zázemí.
Náplň práce:
- Řešení reklamací v souladu s platnou legislativou
- Příprava podkladů pro komunikaci s regulátorem trhu
- Především e-mailová nebo občasná telefonická komunikace se zákazníky
- Zajišťování podpory při řešení osobních zákaznických návštěv
- Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči
- Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Základní znalost práce na PC (EXCEL)
- Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
- Pohotovost a schopnost naslouchat
- Zkušenosti s řešením reklamací
- Český jazyk (ústní i písemná forma) na vynikající úrovni
- Pečlivost a ochotu učit se novým věcem
- Znalost příslušné legislativy je výhodou, ale zvládneme i doučit
- Znalost energetiky (minimálně základní orientace) podmínkou
Nabízíme:
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje, proto jsme v roce 2023 otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování
- Zaměstnanci epet si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů
- Nástup možný ideálně od 15.09.2025 či dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha 1 (výborná doprava v rámci MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Specialista/ka reklamací
Fortinet Sales Specialist
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Office Assistant
Správce firemního vozového parku
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku
Office Manager v digitální agentuře
Referent/ka rozpočtu
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)