předvýběr.cz
Výkonný/á asistent/ka TOP managementu
Zveřejněno 06.02.2024
Pro našeho klienta, rostoucí společnost, která patří k významným hráčům v perspektivním non – automotive oboru, hledáme vhodného kandidáta na pozici Výkonný/á asistent/ka TOP managementu.
Náplň práce:
- Kompletní zajištění plynulého chodu sekretariátu pro management společnosti
- Vedení administrativní agendy pro management společnosti
- Sjednávání schůzek, organizace kalendáře
- Vyřizování telefonických hovorů a emailů, evidence a vyřizování korespondence
- Zápisy z porad, příprava podkladů a dokumentů pro jednání
- Příprava prezentací, úprava a kontrola textů
- Komunikace s úřady a externími dodavateli
- Komunikace napříč společnostmi holdingu
- Agenda služebních cest (ubytování, letenky, vyúčtování)
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- Péče o návštěvy
- Práce s firemním IS (Helios)
- Řešení ad-hoc požadavků
Požadujeme:
- Min. SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání v oboru administrativy, managementu, obchodu nebo v příbuzném oboru
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici – výhodou
- Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem
- Silné komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost stanovit priority úkolů
- Pokročilá znalost MS Office
- ŘP sk. B
- Vhodné i pro absolventy VŠ
Nabízíme:
- Stabilní práci na HPP v rostoucí české společnosti
- Možnost aktivně se účastnit činností TOP managementu
- Stabilitu skupiny, která rozšiřuje výrobu
- Platové ohodnocení podle zkušeností a praxi
- Výroční odměny dle zisků společnosti
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- 5 týdnů dovolené, 2 dny Sick days
- Služební mobil a notebook
- Příplatek na dojíždění
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost závodního stravování
- Zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefon
- Místo výkonu práce: Polička
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka krajského stavebního úřadu – náborový příspěvek 81 000 Kč
Specialista kontaktního centra
Recepční (podpora chodu kanceláře)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Referent/ka zahraničního obchodu
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Recepční v advokátní kanceláři
Asistent/ka ecommerce
Sales Coordinator/Pravá ruka jednatele
Administrativně technický specialista
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Administrátor/ka projektů
Inside Sales Specialist/ Specialista obchodní podpory
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Office manager