předvýběr.cz
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Zveřejněno 16.07.2024
Pro našeho klienta, společnost, působící na českém trhu a poskytující bezúčelové rychlé hotovostní i bezhotovostní půjčky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Manažer/ka obchodního týmu Praha.
Náplň práce:
- Vést tým obchodních zástupců v lokalitě Praha 5, 6, Horoměřice a okolí
- Rozvoj, podpora a motivace svěřeného týmu obchodních zástupců
- Pravidelné i namátkové kontroly činností týmu a jeho fungování
- Nastavování cílů a aktivit vedoucích k úspěchu celého týmu
- Aktivní oslovování a vybírání nových členů týmu
- Navštěvovat a kontaktovat zákazníky
- Pravidelně reportovat výsledky svého týmu
- Budovat dobré jméno společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti
Požadujeme:
- Máš zkušenosti s vedením lidí anebo máš velkou chuť a motivaci začít vlastní tým řídit
- Máš minimálně maturitní vysvědčení a základy Excelu (tabulkami)
- Jsi duchem obchodník a rád/a vidíš výsledky své práce
- Rychle se orientuješ v datech a číslech a dokážeš na základě nich dělat rozhodnutí, předvídat a hledat řešení v oblasti prodejních příležitostí
- Dáváš přednost práci v terénu než v kanceláři
- Dokážeš efektivně organizovat čas svůj i svého týmu
- Vlastníš platný řidičský průkaz sk. B a jsi aktivní řidič
- Jsi optimista/ka a dokážeš nadchnout lidi kolem sebe; jsi spolehlivý/á a dokážeš táhnout za jeden provaz; chceš být nejlepší a pružně reaguješ na změny
- Snadno se nevzdáváš a baví Tě hledat řešení; umíš se ponaučit z vlastích úspěchů i neúspěchů
Nabízíme:
- Příležitost vést tým a tvá práce dává smysl
- Různorodou a zodpovědnou manažerskou práci v mezinárodní firmě
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým
- Mobilní telefon a tablet, služební auto budeš moci využívat i pro soukromé účely
- Motivující ohodnocení = fixní mzda + bonusy na základě výsledků týmu (realistické a motivující)
- Možnost být součástí přátelského, otevřeného a soutěživého týmu
- Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času
- Další benefity: 30 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenkový paušál, pro čerstvé tatínky 3 dny volna a mnoho dalších benefitů formou Cafeterie
- Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Finanční referent/ka
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města