předvýběr.cz
Specialista/ka pro oblast práce a mezd
Zveřejněno 23.05.2024
Pro našeho klienta, jednu z největších a nejstarších technických vysokých škol v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka pro oblast práce a mezd.
Náplň práce:
- Komplexní zajišťování agendy odměňování různých skupin zaměstnanců včetně metodické a konzultační podpory
- Zpracování trvalých složek mezd zaměstnanců včetně zdrojů financování v personálním a mzdovém programu
- Příprava mzdových výměrů a jejich předávání zaměstnancům
- Příprava podkladů pro mzdy a zpracování mezd
- Spolupráce s personalistkami a mzdovou účetní fakulty
- Spolupráce s finanční účtárnou při kontrole čerpání mzdových prostředků a odvodů podle rozpočtů sledovaných zakázek
- Podpora projektů v oblasti čerpání osobních nákladů, zpracovávání přehledů a dalších výstupů
- podle požadavků řešitelů a administrátorů, příprava dokladů pro kontrolní orgány
- Pomoc s přípravou kalkulací osobních nákladů v žádostech o projekty
- Zpracovávání pravidelných přehledů o dekretovaných mzdách a čerpání osobních nákladů podle zdrojů financování pro děkana, tajemníka, proděkany a další vedoucí pracovníky fakulty
- Příprava dalších přehledů a reportů podle pokynů děkana a tajemníka
- Zpracování statistických výkazů o čerpání mzdových prostředků pro MŠMT
Očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxe v oboru vítána, zkušenosti z personální a mzdové oblasti v akademickém prostředí výhodou
- Schopnost samostatné práce, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), znalost práce v personální a mzdové komponentě EGJE výhodou
- Znalost angličtiny na základní úrovni vítána
Nabízíme:
- Samostatnou a zodpovědnou práci v atraktivním a přátelském prostředí
- Pracovní poměr na plný úvazek
- Zajímavé finanční ohodnocení s nástupní mzdou 40 000 až 50 000 Kč hrubého (rozpětí dle kvalifikace a zkušeností) a možností navýšení mzdy po zapracování podle dosahovaných výsledků
- Možné odměny dle výkonu při kvalitním plnění úkolů
- Nabízené benefity:
- 30 dní dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Notebook, telefon
- Perspektivně i možnost dohody o práci z domova v rozsahu odpovídajícím provozním podmínkám
- Místo výkonu práce: kancelář, Praha 6 - Dejvice
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka krajského stavebního úřadu – náborový příspěvek 81 000 Kč
Specialista kontaktního centra
Recepční (podpora chodu kanceláře)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Referent/ka zahraničního obchodu
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Recepční v advokátní kanceláři
Asistent/ka ecommerce
Sales Coordinator/Pravá ruka jednatele
Administrativně technický specialista
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Administrátor/ka projektů
Inside Sales Specialist/ Specialista obchodní podpory
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Office manager