předvýběr.cz
Office assistant
Zveřejněno 09.06.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na automatizaci domácností a chytré ovládání stínicí techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office asistent.
Hledáme motivovanou, na detail orientovanou Office asistentku, která bude poskytovat podporu napříč společnosti a zákazníkům.
Náplň práce:
- Office Management: řízení outsourcovaných služeb (např. pojištění, úklidové služby a další dodavatelé), kontrola smluv, komunikace s majiteli budov, péče o kanceláře; koordinace organizace kanceláře, správa vozového parku
- Podpora dalších oddělení společnosti: koordinace zákaznických školení, tok prodejních dokumentů (smluv), zajišťování služebních cest, hromadné korespondence, každodenní podpora
- Recepce: příchozí a odchozí e-maily, příchozí hovory, zázemí pro návštěvy zákazníků
- HR: zajištění hladkých náborových a příjímacích procesů, organizace školení zaměstnanců ze zákona, organizace zaměstnaneckých akcí, péče o tým
- Health & Safety: být v pravidelném kontaktu s třetími stranami (poskytovateli Health &Security) a ve spolupráci s nimi zajistit:
- Organizace povinných školení
- Shoda s předpisy
- Hodnocení rizik
- Prezentování produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu
Očekáváme:
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni kvůli e-mailové komunikaci
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
- Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Základní znalost MS Office
- ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené
- 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění (po zkušební době)
- Výrobky společnosti pro svou potřebu
- Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte)
- Příspěvek na vzdělávání
- Společné firemní aktivity
- Dobré zázemí v kancelářích na Praze 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka Odboru územního plánování
Office assistant
Obchodní referent/ka
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Office Manager - zemědělství
Provozní koordinátor – front office
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Obchodní zástupce/manažer
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Obchodní referent
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Administrativní podpora
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě