předvýběr.cz

Koordinátor servisního oddělení

Zveřejněno 10.10.2022


Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem a servisem polygrafických strojů a zařízení, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor servisního oddělení (dispečer servisu).

Náplň práce:

  • organizace, plánování a administrace všech příchozích servisních požadavků a zajištění koordinace mezi servisem a oddělením náhradních dílů, vč. nutnosti případně zajistit přípravky nebo jiných nutných věcí k danému servisnímu zásahu
  • zajištění personální, časové a materiální koordinace mezi techniky, kolegy ze společnosti vč. zaplánování a informování zákazníků i techniků o plánu či skutečnosti
  • administrace požadavků a každého servisních zásahů v rámci systému SAP a následně vyhodnocení zásahu v systému SAP a příprava podkladů pro správnou fakturaci servisních zásahů
  • vyřizování, plánování a koordinace interních požadavků např. na instalace, prohlídky či zásahy pro obchodní oddělení
  • řešení reklamací na servisní zásah od zákazníků (finanční, technické) a v případě potřeby komunikace s výrobcem ohledně technických reklamací
  • řešení dalších technicko-administrativních záležitostí v rámci servisního oddělení dle potřeby nebo dle zadání vedoucího servisního oddělení

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického směru
  • schopnost samotné práce i práce v týmu
  • aktivita, ochota se učit, organizační a komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, zodpovědnost
  • zkušenost s prací v systému SAP výhodou
  • znalost a praxe v oboru polygrafie/tiskáren vítána
  • minimálně středně pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
  • ŘP sk. B – výhodou

Nabízíme:

  • různorodá a zajímá full-time práce na HPP
  • stabilní zázemí prosperující německé společnosti
  • možnost získání další praxe a profesních zkušeností
  • benefity jako mobil, PC, stravenky, dovolená 5 týdnů, příspěvek na penzijní pojištění, kurzy, školení, aj.
  • finanční ohodnocení (rozmezí dle zkušeností): 45 000 – 50 000 Kč
  • možnost nástupu ihned, případně dohodou
  • místo výkonu práce: Praha 5

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..