předvýběr.cz
Finanční referent/ka
Zveřejněno 15.05.2025
Pro našeho klienta, organizaci působící ve zdravotní a sociální péči, hledáme vhodné kandidáty na pozici Finanční referent/ka.
Náplň práce:
- Vedení hlavní pokladny
- Přijímání a evidence všech objednávek (elektronicky, v tištěné podobě)
- Příprava podkladů po externí účetní, mj. evidence a kontrola faktur dle objednávkového systému a všech účetních dokladů (i za nákupy jiných úseků), i za hlavní pokladnu (v hotovosti)
- Centrální nákupy – evidence a objednávání OOP, materiálu (kancelářské potřeby, papíry, tonery), čistících a desinfekčních prostředků, prostředků na praní do prádelny a na mytí do kuchyně, dále pro zaměstnance pracovní obuvi a oblečení, případně dalšího sortimentu dle potřeb a požadavků ostatních úseků
- Příjem, skladování a výdej zboží a materiálu ve vnitropodnikových skladech, mj. evidence přidělených skladů
- Vedlejší hospodářská činnost – finanční podklady, jejich evidence
Požadujeme:
- Dokončené SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Způsobilost k právním úkonům a trestní bezúhonnost
- Organizační schopnosti, spolehlivost a příjemné vystupování
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- Plat 40 000 - 45 000 Kč (dle dosaženého vzdělání a praxe, viz nařízení vlády č. 466/2024 Sb.)
- Pracovní poměr na dobu neurčitou po zkušební době
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Služební telefon
- Příspěvek z FKSP (na penzijní pojištění a peněžní poukázky)
- Možnost seberealizace, vzdělávání a příjemné pracovní prostředí
- Perspektivní práci v oblasti, která má smysl a společenský přínos
- Pracoviště: Praha (Zbraslav); Praha Západ (Dobřichovice, Všenory)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Finanční referent/ka
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti