předvýběr.cz
Administrativní pracovník zákaznického servisu
Zverejnené 29.03.2022
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zajišťující na našem trhu obchod, marketingové služby a logistiku na exkluzivní bázi pro světové potravinářské i nepotravinářské značky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník zákaznického servisu.
Náplň práce:
- příjem objednávek a zajištění dodávek zboží k zákazníkům
- vystavovat faktury
- příjem zboží na sklad
- zajišťovat bezchybnou a plynulou komunikaci s logistickým partnerem
- občasné objednávky zahraniční dopravy
- příprava podkladů pro měsíční uzávěrku skladu
- Ekokom - příprava podkladů a reportování
Požadujeme:
- dokončené středoškolské vzdělání
- komunikační dovednosti, logické myšlení
- předchozí praxe na obdobné pozici
- zkušenost s objednávkami, znalost skladového hospodářství a Ekokomu
- znalost práce s PC (Cézar, Orion, Excel, Word, Outlook, internet)
- mírně pokročilá znalost angličtiny
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí ve vile v rezidenční části Vinohrad
- firemní kultura menší společnosti s mezinárodním zázemím
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- dovolená 5 týdnů
- možnost občasné práce z domova
- vzdělávací a jazykové kurzy
- občerstvení v kancelářích
- stravenky
- firemní akce se sportovním zaměřením, pro nesportovce jiné možnosti
- zvýhodněné ceny na prodávané produkty
- nástup možný ihned
- místo výkonu práce: Praha - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras