předvýběr.cz
Administrativní a provozní referent / referentka
Zverejnené 12.11.2025
Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka
Hlavní odpovědnosti a činnosti:
- Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
- Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
- Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
- Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
- Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
- Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
- Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
- Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
- Péče o prostředí firmy
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
- Znalost práce na PC (MS Office)
- znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
- Časovou flexibilitu a samostatnost
- Řidičský průkaz sk. B
- Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
- Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
- 13. a 14. plat
- 25 dní dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
- Možnost nástupu ihned
- Místo výkonu práce: Plzeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Specialista/ka oddělení podpory
Administrativní a provozní referent / referentka
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka projektové přípravy a rozpočtů (vhodné i mimo stavebnictví)
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)