Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (17.5 + 29.5) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (41.7 + 33.2) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (9.6 + 23.4) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Office manager – administrativní pracovník

Office manager – administrativní pracovník

Zveřejněno: 03. 01. 2022

Pro našeho klienta, rozrůstající se společnost, která se zabývá dotačním poradenstvím, hledáme novou kolegyní, či kolegu na pozici Office manager – administrativní pracovník

Náplň práce

  • Zpracování účetních dokladů
  • Zajišťování chodu kanceláře (nákupy, kuchyňka, pošta, návštěvy)
  • Komunikace s dodavateli
  • Administrativní podpora kanceláře (vyhledávání informací na internetu, zápisy z porad)
  • Administrativní podpora jednatelky firmy
  • Administrativní podpora marketingové manažerky (LinkedIn příspěvky, novinky na web, správa databáze kontaktů)
  • Výhledově i administrativní činnost spojená s poskytovanými službami agentury (zpracování žádostí o platbu dotace, komunikace s klienty, monitoring a rešerše dotačních příležitostí, vyhledávání informací na internetu a další)

Hledáme člověka, který

  • Má dokončené minimálně středoškolské vzdělání
  • Ovládá výborně MS Outlook, Excel, Word, PowerPoint a webové aplikace, umí vyhledávat informace na internetu
  • Má zkušenosti na administrativní pozici minimálně 2 roky
  • Umí pracovat se sociálními sítěmi (základní ovládání)
  • Má výborný psaný projev a bezchybnou češtinu, angličtina výhodou
  • Umí kvalitně pracovat s daty
  • Má dobré komunikační schopnosti, kultivovaný projev i vystupování a proklientský přístup
  • Je proaktivní, zajímá se o nové trendy, vzdělává se
  • Je organizovaný/organizovaná
  • Nevadí jí/mu administrativní práce
  • Je pečlivý/pečlivá a odpovědný/odpovědná detailista/detailistka, který/která odevzdá práci až když je 100%
  • Nikdo ji/ho nemusí hlídat, je samostatný/samostatná, dokáže si poradit, ale nebojí se zeptat

Nabízíme

  • Práci na HPP, nebo zkrácený úvazek (0,8)
  • Kancelář v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní dobu, občasnou možnost práce z domova
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost podílet se na zajímavých a prestižních projektech
  • Místo výkonu práce: Praha - ulice Národní

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru