Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (23.9 + 47.7) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (32.9 + 6.6) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (36.4 + 43.7) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Customer Services Coordinator

Customer Services Coordinator

Zveřejněno: 16. 11. 2021

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, dodavatele spojovacích součástí a specialistu v oblasti C-parts Managementu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Customer Services Coordinator.

Náplň práce

  • Péče o KAM zákazníky v režimu spolupráce Kanban
  • Zpracování operativních objednávek svěřených KAM zákazníků
  • Spolupráce na implementaci nových projektů Kanban
  • Příprava dat a systémového nastavení obchodního a logistického procesu
  • Monitoring a podpora obchodního a logistického procesu Kanban
  • Řešení problémů v dodavatelském řetězci, operativní nákup
  • Komunikace forecastu spotřeby zákazníka, kontrola dispozice zásob
  • Úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a distribučním centrem

Požadujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání technického nebo obchodního směru
  • Praxi na podobné obchodní pozici
  • Zkušenost spolupráce se zákazníky v oblasti průmyslové výroby (strojírenství, automotive, …)
  • Zájem o technické produkty, orientace v technické problematice
  • Znalost obchodních procesů a s tím spojené administrativy
  • Dobrou znalost AJ (min. B1) – denní komunikace, znalost NJ navíc výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office, znalost ERP systému proAlpha výhodou
  • Systémový přístup, cílevědomost, zodpovědnost
  • Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémových situací
  • Dobré komunikační schopnosti, spolupráce v prostředí mezinárodní firmy
  • Prozákaznický přístup, schopnost samostatného jednání se zákazníky i dodavateli

Nabízíme

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Zajímavou práci v dynamickém pracovním kolektivu
  • Podporu a zázemí významné mezinárodní společnosti
  • Motivující mzdové ohodnocení odpovídající nárokům pozice
  • Nástup možný ihned
  • Standardní vybavení na pozici: notebook, mobilní telefon
  • Program profesního rozvoje a vzdělávání (obchodní dovednosti, jazykové kurzy)
  • Stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, nápoje v kanceláři, firemní akce
  • Pracoviště v Praze 9 - Čakovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru