Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (36.1 + 19.1) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (3.2 + 29.0) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (18.0 + 31.1) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Všeobecná účetní - personalistka

Všeobecná účetní - personalistka

Pro našeho klienta, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Všeobecná účetní – personalistka.

Vaše náplň práce

Účetní agenda:

  • zajištění řádného vedení účetnictví ve svěřených oblastech ve spolupráci s finančním ředitelem a hlavní účetní
  • vedení účetnictví dle českých předpisů (především se jedná o české i zahraniční došlé a vydané faktury),
  • evidence a účtování o majetku (přiznání k dani z nemovitosti),
  • práce s účetním SW – Helios Orange,
  • shromažďování dokladů ke mzdám a jejich zpracování v HeO,
  • docházka v programu HeO,
  • řešení případných reklamací a nesrovnalostí ve mzdách,
  • zastoupení hlavní účetní v době její nepřítomnosti
  • reporting nadřízenému

Personální agenda

  • zajištění realizace schválené personální a mzdové politiky a ochranu osobních údajů zaměstnanců společnosti,
  • evidence BOZP (zákonná školení),
  • vedení personálního archivu, osobních spisů zaměstnanců, včetně exekucí apod.,
  • zajištění činností v souvislosti s náborem zaměstnanců (zadávání a vyhodnocování inzerce),
  • příprava dokumentace spojené s nástupy/výstupy zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, smlouvy o pracích konaných mimo pracovní poměr) a její změna ve spolupráci s vedoucími jednotlivých oddělení,
  • komunikace s úřady v personálních věcech (zejména ÚP zpracovává pro něj požadovaná hlášení a výkazy a MSSZ (vysílání zaměstnanců do zahraničí),
  • poskytování poradenské služby v personálních záležitostech zaměstnancům,
  • evidence stížností a oznámení ze strany zaměstnanců společnosti,
  • vyřizování pojištění léčebných výloh, cestovního pojištění pro zaměstnance vyslané na zahraniční služební cesty

Ostatní administrativní agenda

  • vedení spisovny a archivu společnosti dle schváleného spisového řádu (příjem, evidenci, ukládání, skartaci)
  • rozdělování a třídění došlé e-mailové pošty na firemní e-mail,
  • správa firemní datové schránky,
  • zakládání smluv a listin týkajících se společnosti,
  • vedení ubytovací knihy k podnikové ubytovně,
  • vedení evidence k dopravě (spotřeby PHM, CCS, zpracování měsíčních výkazů jízd)

Očekáváme

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • zkušenosti s obdobnou pozicí
  • znalost mzdové problematiky
  • zkušenosti s účetním SW Helios Orange velkou výhodou, případně s jiným účetním SW
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • orientace na detail a přesnost, odpovědnost, spolehlivost
  • ochota vzdělávat se

Nabízíme

  • práce ve stabilní firmě s přátelským kolektivem
  • práce na HPP, možnost plného i zkráceného úvazku (alespoň 0,5 úvazek)
  • možnost vzdělávání a odborných školení
  • 25 dní dovolené
  • plat 32 000 – 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
  • obědy zdarma v sídle firmy
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • částečně pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti
  • nástup možný ihned
  • místo pracoviště: Brno-jih

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru