Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (45.3 + 8.5) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (19.6 + 3.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (46.8 + 44.4) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » EDI konzultant

EDI konzultant

Pro našeho klienta, společnost, poskytující software a služby v oblasti EDI a B2B integrací, hledáme do oddělení Delivery vhodného kandidáta na pozici EDI konzultant.

Náplň práce

  • Konzultace zákaznických požadavků (Analýza požadavků a obchodních procesů zákazníka)
  • Nastavování platformy eXite, submit, CCF
  • Implementace elektronické archivace
  • Návrh a implementace integračních řešení
  • Prezentace na zákaznických akcích
  • Podpora při tvorbě nabídek a podkladů pro obchodní oddělení
  • Podpora obchodního týmu při jednání se zákazníky
  • Komunikace s technickým oddělením
  • Spolupráce při rozvoji produktů a služeb firmy
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností za účelem uspokojení potřeb klienta
  • Zaškolení uživatelů
  • Projektové řízení a realizace zakázky
  • Dohled a zpětná kontrola termínu dodání řešení a spokojenosti klienta

Požadujeme

  • Praxi alespoň 2 roky – supply chain/IT
  • Znalost supply chain a obchodních procesů – retail, automotive, logistika, výroba
  • Přehled v oběhu dokumentů – objednávka, dodací list, faktura
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Nebát se v praxi operátorské činnosti - nastavení platformy
  • AJ – aktivně slovem i písmem, porozumění technickým dokumentům
  • NJ – výhodou
  • Znalost IT procesů – alespoň základy

Nabízíme

  • Práci na zajímavých B2B projektech ve stabilní, prosperující mezinárodní společnosti
  • Získání unikátního know-how v dynamicky se rozvíjející oblasti elektronické komunikace
  • Práci na HPP/IČO – plný úvazek, případně ¾ úvazek
  • Odpovídající a motivující finanční ohodnocení
  • Podporu osobního růstu a dalšího vzdělávání
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost home-office
  • Další benefity: mobil, notebook, sick days, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport
  • Kanceláře: Praha 4 – Chodov (v blízkosti metra)
  • Nástup dle dohody

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru