předvýběr.cz

Recepční /Asistent(-ka) Back Office

Zveřejněno 13.09.2021


Pro našeho klienta, přední lokální poradenskou skupinu butikového charakteru poskytující poradenské služby malým a středním podnikům prostřednictvím uznávaných odborníků v daných oblastech, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční /Asistent(-ka) Back Office.

Náplň práce

  • Organizace chodu recepce
  • Péče o zasedací místnosti a společné prostory kanceláře
  • Komunikace s klienty
  • Administrativní podpora vedení a chodu kanceláře
  • Správa odeslané a doručené pošty
  • Správa datových schránek
  • Zpracování údajů a jejich evidence v interních systémech
  • Komunikace s dodavateli (zajištění kancelářských a jiných potřeb)

Požadujeme

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Výbornou znalost práce s MS Office, práce na PC
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Základní znalost anglického jazyka (příjem hovorů, komunikace s klienty na recepci)
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • Výhodou je předchozí praxe v administrativě či na recepci

Nabízíme

  • Práci na hlavní pracovní
  • Nástup možný ihned
  • Firemní benefity
  • Přátelský kolektiv
  • Výborná dostupnost, pracoviště v centru Prahy – Nové Město

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.