předvýběr.cz
Asistentka v advokátní kanceláři
Zveřejněno 05.05.2021
Pro našeho klienta, advokátní kancelář, která nabízí profesionální a všestranné právní poradenství, společně s komplexním řešením právních případů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka v advokátní kanceláři.
Náplň práce
- starost o celkový chod kanceláře, asistentka je základním duchem kanceláře
- administrativní činnosti - vyřizování pošty, telefonátů, odpovědná obsluha datových schránek
- pravá ruka advokátky a jejího týmu
- příprava podkladů pro advokáty
- komunikace s klienty, soudy, úřady
- vystavování faktur spolupráce s účetní firmou
- pracovní pochůzky po městě
Požadujeme
- příjemné vystupování, pracovní nasazení
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu
- chuť učit se novým věcem
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- dobrá znalost práce na PC – MC office (excel, word)
- základní znalost AJ
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
Nabízíme
- mzda: 27 000 Kč po zaučení 30 000 až 35 000 Kč
- příspěvek na stravování
- práce na HPP
- flexibilní pracovní doba
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv
- nástup možný od 1.6.2021
- místo výkonu práce: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.