předvýběr.cz

Asistentka v advokátní kanceláři

Zveřejněno 05.05.2021


Pro našeho klienta, advokátní kancelář, která nabízí profesionální a všestranné právní poradenství, společně s komplexním řešením právních případů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka v advokátní kanceláři.

Náplň práce

  • starost o celkový chod kanceláře, asistentka je základním duchem kanceláře
  • administrativní činnosti - vyřizování pošty, telefonátů, odpovědná obsluha datových schránek
  • pravá ruka advokátky a jejího týmu
  • příprava podkladů pro advokáty
  • komunikace s klienty, soudy, úřady
  • vystavování faktur spolupráce s účetní firmou
  • pracovní pochůzky po městě

Požadujeme

  • příjemné vystupování, pracovní nasazení
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu
  • chuť učit se novým věcem
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • dobrá znalost práce na PC – MC office (excel, word)
  • základní znalost AJ
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou

Nabízíme

  • mzda: 27 000 Kč po zaučení 30 000 až 35 000 Kč
  • příspěvek na stravování
  • práce na HPP
  • flexibilní pracovní doba
  • občerstvení na pracovišti
  • přátelský kolektiv
  • nástup možný od 1.6.2021
  • místo výkonu práce: Brno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.