Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (45.3 + 5.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (0.2 + 26.0) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (35.7 + 49.3) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Customer Service Assistant

Customer Service Assistant

Pro našeho klienta, dynamicky rostoucí mezinárodní společnost, která je v Evropě předním lídrem v oblasti poskytování pronájmu vratných obalů pro obchodní řetězce čerstvého zboží, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Assistant.

Vaše náplň práce

  • evidence, zpracování a potvrzení objednávek v interním systému
  • e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky
  • organizace a kontrola přepravy zásilky
  • úzká spolupráce s Asset Managery a s ostatními odděleními v rámci celého regionu
  • řešení reklamací a návrh vhodných možností k vyřešení nastalé situace ke spokojenosti zákazníka
  • další administrativní náležitosti (korespondence, fakturace, kontrola plnění obchodních smluv)
  • reporting v Microsoft Excel

Očekáváme

  • SŠ vzdělání
  • alespoň 1 rok praxe v zákaznickém servisu, zkušenosti s administrativou
  • perfektní znalost češtiny/slovenštiny
  • výborné komunikační dovednosti
  • velmi dobrá znalost angličtiny (komunikace s centrálou, s kolegy z regionu)
  • velmi dobrá znalost Excelu (na úrovni kontingenční tabulek podmínkou)
  • znalost SAPu výhodou, nikoliv podmínkou
  • organizační schopnosti
  • schopnost týmové, ale i samostatné práce
  • důslednost pro dodržování termínů
  • životopis v AJ

Nabízíme

  • zaměstnání ve stabilní společnosti, která se snaží budovat udržitelnou budoucnost (redukce CO2, zero-waste produkty)
  • zajímavá práce v profesionálním týmu se skvělou týmovou atmosférou
  • profesionální zaškolení a jazykové kurzy placené zaměstnavatelem
  • práce na HPP
  • občerstvení na pracovišti (káva, společné snídaně)
  • flexibilní pracovní doba (pevná část 10:00 – 14:00)
  • možnost práce na home-office
  • 12 000 Kč za rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
  • 5 týdnů dovolené
  • 100 Kč stravenky (v papírově formě nebo formou Gastro Pass Card od Sodexa)
  • každé 3 měsíce poukázka na masáž
  • firemní akce – teambuldingy, velká vánoční party, sportovní akce aj.
  • moderní kanceláře: Praha 9

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru