Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Referent Zákaznického servisu/Logistik
Referent Zákaznického servisu/Logistik
Zveřejněno: 16. 04. 2021
Pro našeho klienta, společnost, která již 20 let poskytuje komplexní řešení od materiálových a dodavatelských zdrojů, skladování a logistiky s přidanou hodnotou přes optimalizaci dopravy a dodavatelského řetězce, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent Zákaznického servisu/Logistik.Náplň práce
- Práce v interním systému SAP, sledování stavu přepravy zásilek
- Komunikace s týmy zákaznického servisu přepravců
- Komunikace s naším zákazníkem o průběhu přepravy, reporting
- Eskalace případných problémů při přepravě zákazníkovi
- Komunikace s poskytovateli celních služeb ohledně stavu odbavení
- Být oporou pro přepravce
- Interně spolupracovat se skladem a dalšími odděleními
Požadujeme
- Možnost a chuť pracovat na směny (naše služby poskytujeme 24/7 ve 12 hodinových směnách - směny krátký/dlouhý týden)
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost AJ na úrovni plynulé domluvy telefonicky i písemně
- Alespoň uživatelskou znalost MS Excel (tabulky, grafy, filtry, formátování), znalost MS Office
- Schopnost řešit problémy s chladnou hlavou, použít selský rozum
- Zkušenosti v oblasti přepravy - výhodou, nikoliv podmínkou
- Znalost systému SAP je výhodou - nikoliv podmínkou
Benefity
- 5 týdnů dovolené
- 3 000,- ročně na benefity
- Dotované stravování
- Mobilní tarify za velmi výhodné ceny pro Vás i Vaše blízké
- Podporu fit života – firemní fitness
- Další odborné vzdělávání
- Slevy u našich obchodních partnerů
- Min. 6 000,- ročně příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní akce
- Místo výkonu práce: Černá za Bory, Pardubice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Další pozice z Administrativa
- Administrativní manažer/ka velkoobchodu Praha
- Administrativní pracovnice/Asistentka
- Asistent/ka vedení společnosti
- Customer Care Support s maďarštinou
- Inside Sales - prodej surovin
- Nové Obchodní konzultant – získej praxi v B2B sales
- Obsluha pobočky / Junior Marketing specialista/ka
- Office manager / assistant
- Personal assistant to CEO
- Nové Personální konzultant/ka - práce v HR
Zaujala Vás nabídka?
Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.