Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Koordinátor klientských změn
Koordinátor klientských změn
Pro našeho klienta, významnou společnost, která je spolehlivým dodavatelem staveb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor klientských změn na developerských projektechCo u nás budete mít na starosti
- komunikace s klienty, evidence požadavků na klientské změny
- vyhodnocení požadavků klientských změn
- zajištění realizace klientský změn
- komunikace s klientem, výrobou a dodavateli
- sestavení ceny klientských změn
- podpis změnových listů/dodatků s klienty
- kontrola zadaných klientských změn na stavbě
- drobná projekční činnost, komunikace s projektanty
Jaké znalosti a dovednosti od vás požadujeme
- dokončené SŠ/VŠ vzdělání ve stavebních oborech
- orientace v projektové dokumentaci
- znalost stavebních technologií a postupů
- prostorová představivost
- praxe min. 1 rok na pozici stavbyvedoucí výhodou
- pokročilá znalost práce s ACAD, Excel, Word, AdobePDF
- ekonomické a právní povědomí
- vysoké pracovní nasazení, efektivní komunikace, spolehlivost, samostatnost, orientace na výsledek
- ŘP sk. B
Co kromě mzdy od nás dostanete
- zázemí silné, perspektivní a prosperující české společnosti s téměř 30-letou tradicí
- přátelský pracovní kolektiv
- profesionála, který vás zaučí, bude vám zpočátku nápomocen
- dobrou kávu
- měsíční prémie a roční ohodnocení vašeho výkonu
- mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
- 20 dnů dovolené
- 5 sick days
- stravenky ve výši 105 Kč
- Multisport kartu
- vzdělávání, rozvoj, jazykové programy pro zaměstnance
- společné firemní akce
- místo výkonu práce Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Další pozice z Administrativa
- Administrativní podpora obchodu a marketingu
- Administrativní referent/ka dopravy v oblasti zemědělství
- Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání
- Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka
- Nové Asistentka generálního ředitele
- Asistentka obchodu a nákupu
- Nové Asistentka/Fakturantka
- Nové Clinical Project Administrator
- Fakturant/ka
- Fakturantka s přesahem do účetnictví
Zaujala Vás nabídka?
Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.