předvýběr.cz
Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání
Zveřejněno 08.01.2021
Pro našeho klienta, renomovanou školící a poradenskou agenturu spolupracující s největší domácí automobilkou, hledáme zkušeného, zodpovědného a dynamického Administrátora/ku – koordinátora/ku vzdělávání.
Hlavní pracovní náplň
- Práce s databází vzdělávání ŠKODA (interní softwarový systém):
o Evidence účastníků a vzdělávacích akcí
o Prezence a omluvy ze vzdělávacích akcí
o Management termínů a lokalit vzdělávání
o Reporting a feedback vzdělávacích akcí
o Fakturace školení
o Přenášení plánů školení a kvalifikačních cest do systému
o Sledování naplněnosti vzdělávacích akcí (zájemců a volných míst)
o Dozorování aktuálnosti databází (aktuálnost informací a souborů)
o Přípravy a tisky certifikátů ke zkouškám
o Sledování kvalifikačních vzdělávacích cest
- Intenzivní komunikace s účastníky vzdělávání, s importérem, se školiteli (především telefonicky, e-mailem) - přihlašování, odhlašování, řešení situací
- Reporting lektorských aktivit vzdělávacích týmů
- Spolupráce při vytváření školících plánů (s vedoucími vzdělávacích týmů)
- Management certifikačních zkoušek (účastníci, komise, lokality, pozvánky, certifikáty…)
Požadujeme
- Znalost práce s MS Windows (Word, Excel – pokročilá znalost, PPT, Teams, Outlook) a přirozená schopnost práce v interním databázovém software (ovládání, používání pokročilých funkcí, schopnost hledat řešení)
- Výborné komunikační dovednosti (verbální i písemné), prozákaznická orientace
- Angličtina nebo němčina – (nutné pro doplňkovou komunikaci – mailová komunikace, hlavní činnost v českém jazyce)
- Přesnost, pečlivost a samostatnost, schopnost hledat řešení
- Přirozené organizační schopnosti, analytické myšlení, flexibilita, rozhodnost
- Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost učit se novým úkolům
- Odolnost vůči zátěži a pracovnímu stresu
Výhodou
- Zkušenosti s klientským servisem (firemní recepce, zákaznická info/help linka)
- Zkušenost s back office pro terénní týmy (prodejní, vzdělávací apod.)
Nabízíme
- Práci ve stálém pracovním poměru
- 1 den home-office
- Vlastní kancelář, kompletní kancelářské vybavení
- Zodpovědnou a zajímavou práci pro špičkového klienta
- Práce v přátelském a příjemném prostředí
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Firemní benefity (stravenky, MHD-jízdenka)
- Sick days
- Interní růst a vzdělávání
- Dovolená 25 – 27 dní v roce
- Lokalita pracoviště: Praha 3
- Předpokládaný nástup: duben 2021
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.