Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (32.8 + 22.5) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (24.7 + 46.3) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (42.5 + 1.7) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání

Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání

Zveřejněno: 08. 01. 2021

Pro našeho klienta, renomovanou školící a poradenskou agenturu spolupracující s největší domácí automobilkou, hledáme zkušeného, zodpovědného a dynamického Administrátora/ku – koordinátora/ku vzdělávání.

Hlavní pracovní náplň

  • Práce s databází vzdělávání ŠKODA (interní softwarový systém):

o Evidence účastníků a vzdělávacích akcí

o Prezence a omluvy ze vzdělávacích akcí

o Management termínů a lokalit vzdělávání

o Reporting a feedback vzdělávacích akcí

o Fakturace školení

o Přenášení plánů školení a kvalifikačních cest do systému

o Sledování naplněnosti vzdělávacích akcí (zájemců a volných míst)

o Dozorování aktuálnosti databází (aktuálnost informací a souborů)

o Přípravy a tisky certifikátů ke zkouškám

o Sledování kvalifikačních vzdělávacích cest

  • Intenzivní komunikace s účastníky vzdělávání, s importérem, se školiteli (především telefonicky, e-mailem) - přihlašování, odhlašování, řešení situací
  • Reporting lektorských aktivit vzdělávacích týmů
  • Spolupráce při vytváření školících plánů (s vedoucími vzdělávacích týmů)
  • Management certifikačních zkoušek (účastníci, komise, lokality, pozvánky, certifikáty…)

Požadujeme

  • Znalost práce s MS Windows (Word, Excel – pokročilá znalost, PPT, Teams, Outlook) a přirozená schopnost práce v interním databázovém software (ovládání, používání pokročilých funkcí, schopnost hledat řešení)
  • Výborné komunikační dovednosti (verbální i písemné), prozákaznická orientace
  • Angličtina nebo němčina – (nutné pro doplňkovou komunikaci – mailová komunikace, hlavní činnost v českém jazyce)
  • Přesnost, pečlivost a samostatnost, schopnost hledat řešení
  • Přirozené organizační schopnosti, analytické myšlení, flexibilita, rozhodnost
  • Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost učit se novým úkolům
  • Odolnost vůči zátěži a pracovnímu stresu

Výhodou

  • Zkušenosti s klientským servisem (firemní recepce, zákaznická info/help linka)
  • Zkušenost s back office pro terénní týmy (prodejní, vzdělávací apod.)

Nabízíme

  • Práci ve stálém pracovním poměru
  • 1 den home-office
  • Vlastní kancelář, kompletní kancelářské vybavení
  • Zodpovědnou a zajímavou práci pro špičkového klienta
  • Práce v přátelském a příjemném prostředí
  • Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
  • Firemní benefity (stravenky, MHD-jízdenka)
  • Sick days
  • Interní růst a vzdělávání
  • Dovolená 25 – 27 dní v roce
  • Lokalita pracoviště: Praha 3
  • Předpokládaný nástup: duben 2021

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru