Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (7.9 + 44.1) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (48.6 + 7.7) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (45.8 + 35.7) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Finanční a administrativní pracovnice

Finanční a administrativní pracovnice

Zveřejněno: 04. 01. 2021

Pro našeho klienta, společnost, která je významným distributorem surovin a ingrediencí té nejvyšší kvality pro potravinářství, krmivářství, doplňky stravy, kosmetiku, bytovou a speciální chemii, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční a administrativní pracovník/ce.

Náplň práce

  • účetní servis
  • evidence došlých faktur a vydaných faktur, řešení zápočtů
  • příprava platebních příkazů dle instrukcí ředitele společnosti
  • správa platebního archivu
  • správa veškeré bankovní komunikace
  • zpracování účetních dat - měsíční uzávěrky /PL/
  • komunikace s účetním odd. v Miláně
  • správa kompletního modulu firemního programu /Helios/
  • komunikace s poskytovatelem účetního poradenství a auditorem
  • alternace při fakturaci materiálu
  • koordinace práce ostatních asistentek ve společnosti ve vztahu k účetním předpisům a IT systému Helios
  • činnosti dle požadavků a zadání vedení společnosti

Požadavky

  • ukončené SŠ vzdělání obchodního nebo ekonomického směru
  • zkušenost min. 2 roky ve vedení účetnictví
  • znalost práce na PC – MS Office
  • komunikativní znalost angličtiny, znalost italštiny velkou výhodou
  • samostatnost, systematičnost, důslednost
  • schopnost týmové práce v malém kolektivu

Nabídka

  • práce na HPP
  • smlouva na dobu neurčitou s 6 měsíční zkušební dobou
  • základní plat 40 000 Kč + osobní ohodnocení až 5 000 Kč
  • flexibilní pracovní doba
  • 75% času práce na home office
  • 5 týdnů dovolené
  • fitness zdarma, možnost využití sauny na pracovišti
  • firemní benefity pro dovolenou, vzdělávání a aktivity dětí
  • možnost příspěvku na penzijní/životní připojištění
  • kancelář: Praha 4 - Braník
  • předpokládaný nástup: únor/březen 2021

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru