Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (26.7 + 29.1) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

Zavoláme Vám

Sečtěte a zaokrouhlete (43.4 + 14.6) *

Pošlete nám své číslo a my Vám zavoláme zpět.

+420 246 086 014

Sečtěte a zaokrouhlete (12.2 + 3.7) *

Nacházíte se zde: Úvod » Inzerované pozice » Administrativní pracovník/ce

Administrativní pracovník/ce

Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem letadel a vrtulníků a s tím souvisejících poradenských a servisních služeb, působící na českém a slovenském trhu od roku 1994, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Administrativní pracovník/ce.

Náplň práce

  • Administrativní zajištění chodu společnosti

- Personální administrativa (vedení smluv a dohod, docházky, evidence dovolené, nemocenské, hlášení institucím jako pojišťovny, ČSSZ a další)

- Příprava podkladů pro porady vedení

- Evidence a ukládání pošty včetně datové schránky

- Zajištění pracovních cest – výpočet cestovních náhrad, zajištění letenek, pojištění

  • Základní fakturační a účetní úkony

- Vystavení a zaúčtování vydaných a zálohových faktur

- Evidence faktur

- Generování faktur v IS Helios

- Příprava platebních příkazů

- Práce s bankou

- Vedení a účtování pokladny vč. valutové a EET

  • Komunikace s účetní firmou
  • Podpora obchodního týmu (informace pro obchodníky o úhradách, generování sestavy neplatičů, komunikace s kolegy a další)
  • Komunikace a hlášení Statistickému úřadu
  • Zajištění školení – BOZP, lékařské prohlídky, revize, školení řidičů a další
  • Pověřená osoba GDPR

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxi na administrativní pozici je podmínkou
  • Znalost anglického jazyka pro komunikaci emailem a po telefonu
  • Znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, Word)
  • Zkušenost s účetním systémem, výhodou je znalost IS Helios
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
  • Možnost nástupu ihned
  • Komunikativnost
  • Proaktivita
  • Schopnost se učit novým věcem
  • Samostatnost

Nabízíme

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Dobré platové ohodnocení
  • Stabilní zázemí společnosti s historií
  • Firemní benefity
  • Dovolená 20 dnů
  • Přátelský a stabilní kolektiv kolegů
  • Místo výkonu práce: Praha 9 - Vysočany

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis

 

Nebo nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Prosím, pokud chcete zrušit váš souhlas o uchovávání vašich údajů, tak nám tuto informaci sdělte písemně na adrese predvyber@predvyber.cz.

 

Zpět na přehled pozic

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Praze, sp. zn. C 125597

Pracovní doba:
Po – Čt 9.00 – 17.00 hod. a Pá 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktní údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Nahoru