předvýběr.cz
Back Office Assistant
Zveřejněno 27.07.2020
Pro našeho klienta, neziskově hospodařící společnost, která v zastoupení výrobců a dovozců elektrozařízení organizuje celostátní systém zpětného odběru elektrozařízení, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Back Office Assistant.
Náplň práce
- Zajištění plynulého chodu kanceláře
- Správa, evidence a archivace a zajištění podpisu smluv spojených s chodem kanceláře, pojistných smluv apod.
- Správa datové schránky
- Organizace firemních akcí, porad
- Podklady pro fakturaci, objednávky spotřebního materiálu kanceláře
- Komunikace s dodavateli i zaměstnanci - úklid, květiny, zajištění oprav, nákup nového vybavení…
- Zajištění podpory kanceláře jako: vyhledávání smluv, tvorba košilek, laminování, zajištění překladů atd.
- V případě potřeby funguje jako druhá/ý recepční, pomáhá se základními HR agendami
Požadujeme
- Minimálně SŠ vzdělání
- Předešlé pracovní zkušenosti alespoň 2 roky
- Uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- Znalost AJ na komunikativní úrovni – výhodou
- Řidičský průkaz sk. B – výhodou
- Spolehlivost a zodpovědnost
Nabízíme
- Práci na HPP
- Nástup možný ihned
- Stravenky
- Možnost flexibilní pracovní doby
- Občerstvení na pracovišti
- Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.