předvýběr.cz
Vedoucí interní logistiky
Zveřejněno 27.07.2020
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z hlavních hráčů obalového hospodářství v regionu střední a východní Evropy, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí interní logistiky.
Náplň práce
- Plánování, organizace a zajištění vnitřní (výrobní) logistiky
- Řízení úseku skladového hospodářství
- Zajištění fungování příjmu zboží, expedice, uskladnění a manipulace ve skladových prostorech
- Zodpovědnost za inventarizaci
- Optimalizace skladových zásob
- Zodpovědnost za převody materiálů mezi sklady
- Navrhování a implementace interních logistických layoutů, materiálových toků a layoutu procesu výroby i skladu
- Zpracování a optimalizace logistických konceptů
- Reporting KPI oddělení vedení společnosti spolu s příslušnou analýzou a protiopatřením, je-li to nutné
- Plánování logistiky k maximalizaci efektivity výroby při co nejnižších nákladech
- Vedení týmu (cca 5 lidí) plánování a logistiky při provádění osvědčených postupů a měření výkonnosti prostřednictvím dohodnutých klíčových ukazatelů výkonu (KPI)
- Plánování a koordinace všech činností související se zpracováním materiálu a zboží
- Monitoring a korekce úrovně zásob ve skladech k zajištění rotace a maximalizaci pracovního kapitálu
- Podpora správného využití ERP systému a rozvoje ERP systému v rámci společnosti, včetně automatických odpisů materiálu na výrobek
- Zodpovědnost za plnění finančních a průmyslových cílů v oblasti logistiky
- Neustálé zefektivňování činností - LEAN, 5S atd.
- Dodržování a zlepšování vizuálního managementu ve firmě, provádění 5S auditů a dohled nad dodržováním 5S standardů a principů
- Spolupráce s oddělením výroby a nákupu
- Komunikace se zákazníky a dodavateli v logistických záležitostech
- Spolupráce s obchodním oddělením (v ČR i zahraničí) při určování nákladově nejvýhodnějšího distribučního řešení pro přepravu hotového zboží k zákazníkům
Požadujeme
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Zkušenost s vedením lidí, schopnost motivovat a řídit
- Dobré znalosti v oblasti materiálových toků (Kanban, Just-in-Time, FiFo apod.)
- Zkušenosti se zaváděním LEAN managementu
- Aj nebo Nj pro interní komunikaci a občasnou komunikaci s dodavateli
- Dobré organizační schopnosti, spolehlivost a proaktivita
- Prozákaznický přístup, analytické myšlení
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Znalost SAP výhodou
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- Služební automobil
- Příspěvek na stravování
- Možnost vzdělávání
- Mobilní telefon a notebook
- Velmi zajímavé mzdové ohodnocení
- Možnost stabilního dlouhodobého zaměstnání v rostoucí mezinárodní firmě
- Zázemí firmy s víc než 25 let tradicí
- Důležitou a váženou pracovní pozici
- Možnost pracovní seberealizace
- Jiné zajímavé benefity
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.