předvýběr.cz

Koordinátor servisního oddělení

Zveřejněno 05.06.2020


Pro našeho klienta, společnost patřící mezi přední firmy v oblasti protipožární ochrany, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Koordinátor servisního oddělení.

Náplň práce

  • Komunikace s novými i stávajícími zákazníky včetně obchodní činnosti
  • Organizace a vedení evidence servisní činnosti včetně přidělování úkolů servisním technikům
  • Tvorba cenových nabídek a přijímání objednávek
  • Objednávky materiálu
  • Spolupráce s kolegy na ostatních projektech

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání v technickém oboru
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office je podmínkou, výhodou je znalost AutoCAD)
  • Praxe na obdobné pozici - výhodou, pozice je vhodná i pro absolventy
  • ŘP skupiny B, aktivní řidič
  • Znalost Aj nebo Nj na komunikativní úrovni - komunikace s dodavateli i zákazníky
  • Odpovědnost, samostatnost, komunikativnost a organizační schopnosti
  • Pozitivní přístup a myšlení

Nabízíme

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Mobilní telefon
  • Stravenky
  • 13. plat
  • 20 dnů dovolené + 2 sick days
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Pracovní doba 7:00 - 16:00
  • Místo výkonu práce: Praha 4 - Braník

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.