předvýběr.cz
Administrativní podpora kanceláře - Office manager
Zveřejněno 27.01.2020
Pro našeho klienta - společnost, která se zabývá montáží klimatizací, tepelných čerpadel a velkoobchodem s náhradními díly pro klimatizace a tepelná čerpadla hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora kanceláře - Office manager.
Náplň práce
- Zajištění potřebné administrativy kanceláře – objednávky, fakturace
- Organizace kanceláře a montážních techniků, administrativní podpora
- Provoz skladu (výdej, příjem )
Požadujeme
- Praxe na administrativních pozicích vítána
- Základní technické myšlení
- Řidičský průkaz sk. B výhodou
- AJ výhodou
- Ochota zdokonalovat se ve své práci, flexibilita, zodpovědnost
Nabízíme
- Zajímavou práci na HPP, která Vám nabízí možnost osobního růstu
- Mobilní telefon, sick days
- Místo výkonu práce: Praha 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.