předvýběr.cz

Manažer/manažerka daňového oddělení v konzultační společnost

Zveřejněno 22.11.2019


Hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozici manažera/manažerky daňového oddělení konzultační společnosti s kancelářemi v Praze a Brně. Tato pozice je otevřena pro kancelář v Brně.

Motivuje Vás výzva obsadit tuto pozici a stát se členem/členkou managementu společnosti? Jste ochotný/ochotná převzít odpovědnost za rozvoj týmu a za obchodní rozvoj oddělení?

Za co budete mít odpovědnost

Jako leader

  • Budete odpovědný/á za definování a implementaci strategie oddělení v návaznosti na strategii mateřské společnosti a za prezentaci strategie vedení společnosti (boardu)

Jako manažer/ka budete mít odpovědnost za

  • Budování, řízení a rozvoj týmu ve spolupráci s HR oddělením společnosti
  • Definování a kontrola standardů kvality dodávaných služeb
  • Řízení projektů zejména v obchodní oblasti – rozvoj obchodu, řízení vztahů se stávajícími klienty, získávání nových klientů, spolupráce v oblasti marketingu
  • Řízení budgetu – odpovědnost za plnění obratu i za dodržování nákladů

Jako daňový poradce budete

  • Koordinovat přípravu a revidovat daňová přiznání připravená ze strany týmu
  • Poskytovat daňové rady klientům a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni a ve všech oblastech daní – samozřejmě, vše ve spolupráci s týmem
  • Koordinovat větší daňové projekty jako např. vývoj nových produktů, daňové strukturování, daňové due dilligence, atd.
  • Poskytovat podporu v oblastí daní interně ve společnosti

Jaké máme požadavky

  • Zkušenosti na podobné pozici alespoň dva roky
  • Velkou výhodou je praxe ve společnosti poskytující outsourcing služeb v oblasti účetnictví, mezd, daní a auditu v mezinárodním prostředí
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo právního zaměření v kombinaci s managementem
  • Osvědčení daňového poradce
  • Angličtina na úrovni C1 – plynule slovem i písmem
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti
  • Schopnost rozhodovat a brát na sebe zodpovědnost

Co Vám nabízíme

  • Možnost seberealizace a osobního růstu
  • Podílet se na rozvoji zavedené společnosti v oblasti outsourcingu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a celou řadu benefitů
  • Stabilní a perspektivní zaměstnání
  • Příjemné prostředí a spolehlivé spolupracovníky (aktuálně v oddělení 3 daňoví poradci a 3 juniorní kolegové)
  • Místo výkonu práce: Brno

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.