předvýběr.cz
Asistentka ředitele
Zveřejněno 17.10.2019
Pro našeho klienta, telekomunikační společnost, která zajišťuje povolování a výstavbu základnových stanic a liniových telekomunikačních staveb pro mobilní operátory, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka ředitele.
Náplň práce
- Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
- Evidence dokumentů, smluv, zajištění listin a dokumentů firmy
- Plánování a organizace schůzek ředitele
- Pomoc při organizování a přijímání návštěv
- Příprava porad
- Vedení a péče o firemní autopark
- Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení), evidence předmětů
- Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)
Požadavky
- SŠ vzdělání
- Zkušenost s administrativní agendou
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Pokročilá znalost AJ a NJ
- Aktivní řidič skupiny B
- Příjemné, profesionální vystupování, vstřícnost a ochotu, loajalitu k firmě a jejímu vedení
Nabízíme
- Zajímavá práce na HPP ve stabilní společnosti
- 25 dnů dovolené, 2 sick day
- Příjemné pracovní prostředí, mladý a přátelský kolektiv
- Flexibilní pracovní doba
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 9 – Běchovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis a my Vás budeme v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.