předvýběr.cz

Asistentka ředitele

Zveřejněno 17.10.2019


Pro našeho klienta, telekomunikační společnost, která zajišťuje povolování a výstavbu základnových stanic a liniových telekomunikačních staveb pro mobilní operátory, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka ředitele.


Náplň práce

  • Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
  • Evidence dokumentů, smluv, zajištění listin a dokumentů firmy
  • Plánování a organizace schůzek ředitele
  • Pomoc při organizování a přijímání návštěv
  • Příprava porad
  • Vedení a péče o firemní autopark
  • Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení), evidence předmětů
  • Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)


Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenost s administrativní agendou
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Pokročilá znalost AJ a NJ
  • Aktivní řidič skupiny B
  • Příjemné, profesionální vystupování, vstřícnost a ochotu, loajalitu k firmě a jejímu vedení


Nabízíme

  • Zajímavá práce na HPP ve stabilní společnosti
  • 25 dnů dovolené, 2 sick day
  • Příjemné pracovní prostředí, mladý a přátelský kolektiv
  • Flexibilní pracovní doba
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 9 – Běchovice



Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis a my Vás budeme v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.