předvýběr.cz
Manažer/ka personalistiky
Zveřejněno 23.09.2019
Pro našeho klienta, českou dodavatelsko-inženýringová společnost, působící na trhu od roku 1990 v oblasti žáruvzdorných vyzdívek a izolací pro průmyslové tepelné agregáty, hledáme vhodné kandidáty na pozici Manažer/ka personalistiky.
Náplň práce
- řádné vedení personální administrativy a agendy, koordinace a zajištění školení a firemních akcí
- přehled o struktuře všech zaměstnanců, efektivní vyhledávání nových zaměstnanců
- koordinace personálních aktivit v celé společnosti, rozvíjí firemní kultury
- přehled o komplexní legislativě společnosti, standardech a jejich dodržování, spolupráce při aktualizaci odborný dohled na funkčnost Integrovaného systému řízení
- předkládání návrhů na Vedení, úzká spolupráce s vedením
- odborný dohled na funkčnost IMS a přípravu pro každoroční audit IMS a na funkčnost systému Projektového řízení
- doplňování statistiky personálního controllingu – každý měsíc
- navrhování opatření vedoucí ke zlepšení efektivity a produktivity zaměstnanců
- výběr, příjem a adaptace nových zaměstnanců, komunikace s personálními agenturami
- zodpovědnost za vedení a za aktualizaci elektronických seznamů zaměstnanců, školení, lékařských prohlídek, dovolených, personálního controllingu
- řádné vystavování smluv a ostatních dokumentů v souladu s personální administrativou
- komunikace s úřady, pověřeným pracovníkem pro BOZP a PO
- spolupráce na plnění Strategie, na motivačních a rozvojových programech
- zajišťování školení a vyhodnocování zpětné vazby ze školení
- podporování splnění Strategie společnosti, plnění OFP společnosti, projekty společnosti, komunikace mezi vedením a zaměstnanci společnosti
- zajišťování průzkumů a dotazníků mezi zaměstnanci včetně vyhodnocení
- zpracovávání a kompletizace měsíčních podkladů pro mzdy a spolupráce se mzdovou účetní
- osobní kontrola staveb
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického/humanitního směru s min. 3 roky praxe
- znalost právních předpisů a jejich aplikace v praxi
- řidičský průkaz sk. B.
- zájem o odborný rozvoj a zdokonalování znalostí
- zájem pracovat v týmu ve středně-velké společnosti
- časovou flexibilitu
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni.
- znalost personalistiky, řízení lidských zdrojů a metod personální práce
- zvládání stresových situací, základní manažerské dovednosti
- znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, internet…)
Nabízíme
- celoroční zaměstnání
- progresivní platové podmínky
- zázemí přední české společnosti v oboru žáruvzdorných vyzdívek
- podporu odborného profesního rozvoje a růstu
- týden dovolené navíc
- stravenky v hodnotě 90 Kč
- rozvojové a vzdělávací projekty
- firemní jazykové kurzy
- mobilní telefon s limitem k soukr. Hovorům
- Lokalita- Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt:PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.