předvýběr.cz
Referent hospodářsko technické správy
Published 23.01.2025
Pro našeho klienta, mezinárodně uznávané zdravotnické zařízení, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent hospodářsko technické správy.
Náplň práce:
- Zajištění provozu budov, včetně údržby, revizí a správy technických zařízení (elektro, plyn, VZT, TUV)
- Organizace úklidových služeb (kontrola kvality, komunikace s dodavateli, zajištění zástupů)
- Správa odpadového hospodářství
- Organizace a kontrola činnosti strážní služby, včetně komunikace s dodavateli a vrátnými
- Zajištění dodávek stravy pro zaměstnance i pacienty, včetně komunikace s dodavateli a jídelnami
- Organizace autoprovozu, měsíční vyúčtování PHM a správa knih jízd
- Objednávky služeb, správa faktur v systému Helios INUVIO
- Zajištění klíčového systému, EPS, BOZP, PO, telefonní ústředny a parkovacích míst
- Administrativa spojená se správou budov a zpracování statistických výkazů
- Spolupráce na směrnicích a interních předpisech týkajících se provozu budov a úklidu
- Vedení kolektivu zaměstnanců (úklid, vydávání stravy)
Požadavky:
- SŠ vzdělání, technická znalost správy budov výhodou
- Praxe minimálně 5 let v technicko-administrativní správě
- Uživatelská znalost práce na PC, výhodou zkušenost s ekonomickým programem Helios
- Zkušenosti s vedením lidí, schopnost zvládat stresové situace
- Komunikativnost a aktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
- Spolupráce na HPP
- Platové zařazení dle vyhlášky pro pracovníky ve zdravotnictví, možnost odměn z FO
- Benefity z FKSP, příspěvek na obědy v budově, příspěvky na rekreaci a sportovní aktivity
- Velmi dobré pracovní podmínky, vzdělávání v oboru
- Pracovní dobu 8 hodin denně
- Místo výkonu práce: Praha - Nové Město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Referent správy majetku/technik
Project manager/Obchodní konzultant junior
Asistent/ka
Obchodník/Account Manager – IT
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Administrátor zpracování nabídek
Referent Odboru vnitřní správy
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Technický specialista – vhodné i pro absolventy