předvýběr.cz
Asistentka vedení společnosti
Published 04.04.2025
Pro našeho klienta, firmu s více než 30letou tradicí na českém trhu v oblasti tunelových, geotechnických a vodohospodářských staveb, hledáme Asistentku vedení společnosti.
Pokud vás láká práce ve společnosti, která realizuje zajímavé projekty, a chcete pracovat v přátelském kolektivu, čtěte dál!
Co bude Vaší náplní práce?
- Administrativní podpora chodu společnosti – správa, evidence a archivace firemních dokumentů
- Vedení diáře vedení společnosti
- Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti (tvorba reportů, statistik, prezentací, zpracování výkazů a podkladů pro jednání a porady)
- Správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické, obsluha datových schránek
- Přijímání telefonických hovorů, komunikace s obchodními partnery, vyřizování obchodní korespondence
- Zajištění chodu a vybavení kanceláře, běžné pochůzky (pošta, notář, překladatel…), přijímání návštěv a péče o firemní prostory
- Správa firemních vozidel
Co od Vás očekáváme?
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost při realizaci svěřených úkolů
- Pozitivní přístup
- Výborné komunikační schopnosti
- Organizační dovednosti
- Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem minimálně na úrovni B1
- Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Co nabízíme?
- Mzdové podmínky dle zkušeností v rozmezí 35 000 – 50 000 Kč
- Přátelský kolektiv, se kterým podnikáme akce i mimo práci (teambuildingy, sportovní akce a další)
- Možnost finanční odměny 2× ročně
- Firemní benefity, jako je stravenkový paušál, Multisport karta nebo Benefit Plus karta
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistentka vedení společnosti