předvýběr.cz

Asistentka vedení společnosti

Published 04.04.2025


Pro našeho klienta, firmu s více než 30letou tradicí na českém trhu v oblasti tunelových, geotechnických a vodohospodářských staveb, hledáme Asistentku vedení společnosti.

Pokud vás láká práce ve společnosti, která realizuje zajímavé projekty, a chcete pracovat v přátelském kolektivu, čtěte dál!

Co bude Vaší náplní práce?

  • Administrativní podpora chodu společnosti – správa, evidence a archivace firemních dokumentů
  • Vedení diáře vedení společnosti
  • Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti (tvorba reportů, statistik, prezentací, zpracování výkazů a podkladů pro jednání a porady)
  • Správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické, obsluha datových schránek
  • Přijímání telefonických hovorů, komunikace s obchodními partnery, vyřizování obchodní korespondence
  • Zajištění chodu a vybavení kanceláře, běžné pochůzky (pošta, notář, překladatel…), přijímání návštěv a péče o firemní prostory
  • Správa firemních vozidel

Co od Vás očekáváme?

  • Pečlivost, spolehlivost a samostatnost při realizaci svěřených úkolů
  • Pozitivní přístup
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Organizační dovednosti
  • Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem minimálně na úrovni B1
  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co nabízíme?

  • Mzdové podmínky dle zkušeností v rozmezí 35 000 – 50 000 Kč
  • Přátelský kolektiv, se kterým podnikáme akce i mimo práci (teambuildingy, sportovní akce a další)
  • Možnost finanční odměny 2× ročně
  • Firemní benefity, jako je stravenkový paušál, Multisport karta nebo Benefit Plus karta
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Brno-město
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Salary range:
35 000 - 50 000 Kč/měsíc
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..