předvýběr.cz
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Published 22.04.2025
Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem a obchodem v oblasti chladírenské technologie a klimatizací, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu.
Náplň práce:
- Koordinace servisu
- Administrativa spojená s chodem kanceláře (přijímání telefonů, e-mailů)
- Zpracování dokladů v rámci servisní činnosti
- Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
- Objednávání náhradních dílů
- Komunikace s dodavateli, zákazníky, servisními partnery
- Zpracování faktur vydaných a přijatých
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti
- Anglický jazyk slovem i písmem (výhodou)
Nabízíme:
- Perspektivní práci na HPP ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Motivační finanční ohodnocení, nástupní mzda 36 000 – 42 000 Kč (dle zkušeností)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Benefity: notebook, telefon, sick days, možnost občasné práce z domova, roční bonusy
- Místo výkonu práce: Jesenice u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistentka vedení společnosti