předvýběr.cz

Administrativní a provozní referent / referentka

Published 11.11.2025


Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka

Hlavní odpovědnosti a činnosti:

  • Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
  • Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
  • Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
  • Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
  • Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
  • Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
  • Organizace týdenní porady a zápisů z porady společnosti a sledování úkolů
  • Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
  • Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
  • Péče o prostředí firmy – spolupráce při údržbě zahrady, květin a rostlin v kancelářích, zajištění čistoty a provozu kuchyňky
  • Příprava zasedací místnosti a prostředí pro schůzky s partnery (úklid, káva, občerstvení)
  • Spolupráce s ostatními odděleními a podpora administrativních činností dle pokynů nadřízeného

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
  • Časovou flexibilitu a samostatnost
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
  • Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
  • 13. a 14. plat
  • 25 dní dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • Možnost nástupu ihned
  • Místo výkonu práce: Plzeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Plzeň-město
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat
Salary range:
37 000 - 40 000 Kč/měsíc
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..