předvýběr.cz
Vedoucí personálního odboru
Zveřejněno 27.11.2023
Pro našeho klienta, příspěvkovou organizaci hl. města Prahy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí personálního odboru.
Náplň práce:
- vedení personální agendy
- zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
- zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
- příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
- pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
- tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky
- participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
- komunikace se státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Očekáváme:
- VŠ vzdělání (lidské zdroje, personalistika výhodou; příp. právo či ekonomika)
- praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
- zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
- výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
- znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (zejména MS Office - Outlook, Word, Excel, Internet - vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi, PDF, práce s chytrým telefonem a aplikacemi)
- radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
- zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Nabízíme:
- pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce
- platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) – platové rozpětí 25 280 Kč – 37 170 Kč dle Vaší uznatelné praxe
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- příplatek za vedení
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenkový paušál a možnost stravování v místě pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
- místo výkonu práce: Praha 8 (bezproblémové parkování poblíž kanceláří)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Obchodní referent/ka
Senior účetní (zástupce hlavní účetní)
Operátor Xsell a Retence
Asistent auditora
Asistent/ka - Praha 6
Referent odboru správy a rozvoje města – veřejné zakázky
Koordinátor/Fakturant servisu
Referent/ka - Administrativní specialista/ka pro dopravní značení
Administrativně obchodní referent
Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia