předvýběr.cz

Tajemník města

Zveřejněno 01.12.2022


Pro našeho klienta, státní organizaci, hledáme vhodné kandidáty na pozici Tajemníka.

Náplň práce:

  • Řízení a koordinace všech činností a odborů městského úřadu, vydávání vnitřních směrnic
  • Plnění úkolů uložených zastupitelstvem města, radou města nebo starostou
  • Plnění činností statutárního orgánu v pracovněprávních záležitostech
  • Plnění další úkolů dle platných právních předpisů
  • Plnění povinností dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
  • Plnění povinností dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků v platném znění

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • Zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících výhodou
  • Českou státní příslušnost
  • Nejméně tří letou praxi ve státní správě
  • Znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy (zejm. zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, správní řád, dále zákon o úřednících, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, volební zákony, vše v platném znění)
  • Znalost fungování samosprávy a výkonu státní správy
  • Organizační a rozhodovací schopnosti
  • Znalost práce s PC
  • Komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, seriózní vystupování
  • Kultivované písemné vyjadřování a zvládání veřejné prezentace
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů sick days
  • Příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění,
  • Příspěvek na MHD
  • Služební telefon
  • Možnost občasné práce z domova
  • Možnost přidělení služebního bytu
  • Zařazení do 11. platové třídy + osobní příplatek
  • Místo výkonu práce: Roztoky

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Praha-západ
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova
Požadované vzdělání:
Vyšší odborné

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..

Podobné pozice

Státní a veřejná správa

Mzdová účetní
Vedoucí oddělení správního a právního
Investiční referent/ka-agenda investiční, stavební, dopravní
Odborný referent oddělení realizace
Ekonomický náměstek / hlavní ekonom
Elektroinženýr – Odborný rada (průzkum elektro)
Platová účetní – rada v oddělení finančním
Technik specialista – mobilní komunikační systémy
Vedoucí sekretariátu Úřadu
Vedoucí kontrolního oddělení (OŽ)
Referent/ka
Vedoucí technicko-hospodářské správy
Referent stavebního úřadu
Právník/Právnička
Administrativní pracovník
Provozní náměstek
Specialista/ka koncepce technické infrastruktury – energetik
Referent/ka - oddělení strojírenství
Referent/ka - oddělení elektrotechniky
Vedoucí oddělení veřejných zakázek a technické podpory
Vedoucí Finančního a školského odboru
Vedoucí personálního oddělení městského úřadu
Referent/ka - oddělení podpory grantů a projektů
Mzdový/á účetní – odborný referent
Analytik spisové služby
Referent/ka odboru výstavby - územní řízení
Referent/ka odboru výstavby - obecný stav. a vodoprávní úřad
Finanční referent/ka – možnost i zkráceného úvazku
Referent/ka odboru výstavby a územního rozvoje
Technik – odbor sportu
Specialista - tepelné izolace, hydroizolace, plasty
Vedoucí personálního oddělení
Vedoucí oddělení Evropských fondů a dotací
Právník – asistent/ka tajemníka kárné komise
Manažer/ka controllingu a grantů
Vedoucí oddělení správy ICT, aplikací a podpory uživatelů
Protokolující úředník/úřednice/zapisovatel/ka
Vyšší soudní úředník / úřednice – trestní úsek
Energetik
Referent/ka kontroly staveb, stavební řízení
Odborný pracovník – Český jazyk a literatura
Ministerský rada - Fondy EU
Vedoucí odboru Stavební úřad
Právník
Compliance Officer
Referent majetkové správy
Správce rozpočtu
Vedoucí Odboru informatiky
Specialista - tepelné izolace, hydroizolace, plasty
Investiční referent oddělení příprav
Vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek
Vedoucí oddělení kontroly úspor energie
Manažer/ka projektů protipovodňových opatření
Vedoucí Oddělení projektů
Referent územního plánování a stavebního řádu
Senior právní asistent
Referent stavebního úřadu
Referent majetkové správy
Ředitel/ka sekce informačních a komunikačních technologií
Tajemník města
Vedoucí sekretariátu Úřadu
Vedoucí oddělení kontroly úspor energie
Vedoucí personálního oddělení - Liberec