předvýběr.cz
Specialista zákaznického servisu
Zveřejněno 07.11.2023
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na distribuci vlastních produktů v oblasti pro péči o pleť, tělo, ochrana proti slunci, ale i produktů mezinárodních značek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista zákaznického servisu.
Náplň práce:
- Objednávky & fakturace pro zákazníky
 - Řádné a správné zpracování objednávek v SAPu
 - Údržba dat aktuálních odběratelů & zadávání nových do SAPu
 - Nastavování ceníků a slev
 - Zajištění dostupnosti interních dokumentů (faktur, ODD) odběratelům
 - Řešení rozdílových zpráv, dobropisů a vratek
 - Evidence a archivace dokladů
 - Zastupitelnost ostatních členů logistiky
 - Úzká spolupráce s oddělením sales a marketing
 - Úzká spolupráce s externím skladem
 - Účast na inventuře
 - Ad hoc reporting dle pokynů nadřízeného
 
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
 - Zkušenost ze zákaznického servisu podmínkou
 - Výbornou znalost českého jazyka
 - Anglický jazyk – stačí pouze základy
 - Znalost práce s PC (MS Office – Excel, Word)
 - Znalost SAPu výhodou
 - Komunikativnost, schopnost spolu-vytvářet pozitivní pracovní prostředí
 - Proaktivní přístup
 - Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
 - Loajalitu
 
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí mezinárodní společnosti
 - Samostatnou, zajímavou a odpovědnou pozici v přátelském kolektivu
 - Smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
 - Odpovídající platové ohodnocení
 - Možnost práce z domova 2 dny v týdnu
 - 5 týdnů dovolené
 - Sick days
 - Příspěvek na stravování
 - Příspěvek na dopravu
 - Příspěvek na vzdělání
 - Občerstvení na pracovišti
 - Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
 - Nadstandardní lékařskou péči
 - Slevu na firemní výrobky
 - Mobil, notebook
 - Nástup možný ihned
 - Místo výkonu práce: Praha 3 – Žižkov
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy