předvýběr.cz
Specialista/ka oddělení podpory
Zveřejněno 13.11.2025
Pro našeho klienta, stabilní a inovativní společnost působící ve finančně-poradenském sektoru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka oddělení podpory.
Náplň práce:
- Poskytování podpory finančním poradcům a interním kolegům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu
- Vysvětlování procesů, nástrojů a postupů tak, aby jim porozuměl i laik
- Práce v interních systémech – dohledávání informací, ověřování dat, evidence a kontrola údajů
- Testování nových funkcí, podílení se na návrzích zlepšení a optimalizaci procesů
- Spoluvytváření znalostní databáze a interních návodů
- Spolupráce s vývojáři a dalšími odděleními při implementaci změn
- Aktivní zapojení do zlepšování zákaznické zkušenosti a efektivity interní podpory
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi minimálně 1 rok v zákaznické podpoře, administrativě, back office či finančních službách
- Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
- Schopnost komunikovat srozumitelně, trpělivě a profesionálně
- Dobrou orientaci v práci s více systémy najednou (CRM, helpdesk, Excel, Outlook apod.)
- Základní dovednosti v MS Excel (práce s daty, filtrace, tabulky)
- Analytické a logické myšlení, schopnost hledat řešení a dotahovat úkoly do konce
- Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
- Zkušenosti s CRM systémy (např. Daktela, Salesforce, Jira) či s testováním funkcionalit - výhodou
Co nabízíme:
- Smysluplnou a pestrou práci, kde má vaše podpora přímý dopad na chod celé společnosti
- Přátelský, stabilní a podporující tým – žádné callcentrum, žádné skripty
- Moderní kanceláře v Praze (dog-friendly, terasa a zahrada)
- Možnost občasné práce z domova
- Lidské vedení a férový přístup – manažerka, která podporuje a dává prostor k růstu
- 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, firemní akce a podporu vzdělávání
- Prostor pro kariérní posun na seniornější roli v rámci oddělení
- Flexibilní pracovní dobu
- Bonusy a prémie dle výkonu
- Notebook a moderní pracovní prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na volnočasové aktivity
- Sick days a možnost delšího neplaceného volna
- Profesní nebo osobní koučink
- Místo výkonu práce: Praha – Vokovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista/ka oddělení podpory
Administrativní a provozní referent / referentka
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka projektové přípravy a rozpočtů (vhodné i mimo stavebnictví)
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)