předvýběr.cz
Specialista Back Office – zkrácený úvazek
Zveřejněno 31.01.2023
Pro našeho klienta, který se zabývá projektováním, designem a realizací kuchyní a bytových interiérů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista Back Office – zkrácený úvazek.
Náplň práce:
- Přijímání, zpracovávání a vyřizování objednávek v systému Money S3
- Objednávání zboží a logistika dovozu ze zahraničí (Německo, Holandsko, Itálie)
- Komunikace s dodavateli v angličtině
- Kontrola dodavatelských faktur
- Správa ceníků a firemních formulářů
- Administrativní podpora
Požadujeme:
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- Spolehlivost, samostatnost, přesnost, pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci
- Znalost AJ
- Znalost práce na PC, Outlook, Excel, Word
- Znalost programu Money S3 je velkou výhodou
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí, stálý a přátelský kolektiv
- Zázemí stabilní obchodní společnosti
- Prostor pro seberealizaci
- Pracovní dobu 9-14 hodin
- Firemní benefity – mobilní telefon, dovolená 25 dní, stravenkový paušal
- Lokalita – Praha 5 - Smíchov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Asistentka společnosti
Pracovník oddělení dispečinku
Content Administration
Konzultant obchodního oddělení - 4 denní pracovní týden
Office manager - specialista podpory prodeje
Clinical Project Administrator
Mzdový referent-ka
Asistent/ka zákaznického servisu
Specialista zákaznického servisu
Vedení sekretariátu
Referent stavebního úřadu
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Regionální Facility manager
Junior účetní/Fakturantka
Asistentka/back office
Executive Assitant/Office manager
Telefonická podpora zákazníků a poradenství - pasivní linka
Referent nákupu a logistiky
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Vedoucí oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby
Referent/ka logistiky - Praha - Řepy
Administrativní pracovník/ce
Fakturant/ka - částečný úvazek
Office manager - Praha Břevnov
Customer Service – advanced materials
Asistent daňového poradce/účetní
Sales/Office Assistant
Osobní asistent/ka řídícího advokáta advokátní kanceláře
Office Assistant
Osobní asistent/ka jednatele
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR - Brtnice