předvýběr.cz
Sales support specialist
Zveřejněno 12.06.2023
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje podnikové informační (ERP) systémy, webové a mobilní aplikace a služby podporující podnikatelské aktivity, hledáme kandidáty na pozici Sales support specialist.
Náplň práce :
- Zajišťování fakturace a likvidace (zpracování) faktur
- Zajišťování dat pro automatizované zpracování, odesílání a párování faktur
- Tvorba faktur vydaných, opravných daňových dokladů, dále opravy všech dokladů, storna a odesílání dokladů zákazníkům. Kontrola správnosti faktur
- Avíza úhrad kolegům s následnou objednanou službou, nebo již realizovanou službou. (Školení, analýza, zakázkový vývoj)
- Stahování bankovních výpisů, automatické a ruční párování plateb
- Správa licencí, aktivace/deaktivace/blokování, aktualizace, rozšíření, změny subjektů, změny údajů a kontaktů firem, změny nastavení upgrade/downgrade
- Řešení nespárovaných položek výpisů, přeplatky, nedoplatky - kontaktování zákazníků
- Řešení upomínek
- Řešení výpovědí. U významných klientů delegování obchodnímu konzultantovi, nebo nadřízeném
- Podpora prodeje. Zajištění prvního kontaktu se zákazníkem.
- Komunikace se zákazníky
- Archivace dokumentů souvisejících s partnery, distributory, prodejci. (Smlouvy, výpovědi)
- Vyřizování telefonních hovorů na obchodní lince dle rozpisu služeb v rámci obchodního týmu
- Vedení pokladny
Požadavky:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost MS Office
- Zkušenosti na obdobné pozici (výhodou)
- Komunikativnost, samostatnost a týmového hráče
Nabízíme:
- Prac. doba - (8) 9 - 17 (16), možnost částečného HO
- Multisport karta, cafeterie, firemní akce
- Možnost odborných kurzů i cizích jazyků
- Místo výkonu práce je Plzeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě