předvýběr.cz
Recepční – Asistent/ka ekonomického a finančního oddělení
Zveřejněno 15.11.2021
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá provozními a energetickými úsporami, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční – Asistentka ekonomického a finančního oddělení.
Hlavní náplň práce:
- Zajištění denního i administrativního chodu recepce
 - Správa a aktualizace firemních dat
 - Pravá ruka office managerky
 - Podpora ředitelů a obchodníků – příprava harmonogramů, materiálů a prezentací
 - Komunikace napříč společností
 - Korespondence, správa a formátování, kopírování, skenování a ukládání dokumentů
 - Základy účetnictví, příprava podkladů pro účetní
 - Rezervace a správa zasedacích místností, příprava pro jednání a školení -občerstvení, podklady
 - Drobné pochůzky – pošta, úřady, nákupy. Běžný úklid – udržování čistoty
 
Požadujeme:
- SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
 - Aktivní znalost práce na PC (MS Office)
 - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (alespoň B1)
 - Časovou flexibilitu (pracovní doba 40 hodin týdně)
 - Výborné organizační schopnosti
 - Proaktivní přístup k problémům
 - Systematický, racionální styl práce
 - Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost
 - Příjemné vystupování
 
Nabízíme:
- Stabilní zázemí zavedené kanceláře
 - Mobilní telefon, notebook
 - Občerstvení na pracovišti
 - Účast na firemních eventech
 - Odpovídající platové ohodnocení
 - Moderní, prostorné a přátelské prostředí
 - Místo výkonu práce: Praha 1 (nedaleko Václavského náměstí)
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s Vaší fotografií. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy