předvýběr.cz
Office Manager/ Referent marketingu
Zveřejněno 01.06.2023
Pro našeho klienta, českou společnost, která vyvíjí za pomoci umělé inteligence systém na detekci poruch strojů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Manager/ Referent marketingu.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Správa každodenních administrativních úkolů pro zajištění hladkého chodu marketingového a prodejního oddělení
- Pomoc při plánování akcí, projektů, kampaní a teambuildingů
- Příprava firmy pro účast na konferencích a akcích
- Příprava cenových nabídek pro zákazníky, sestavování prezentací a podpůrných prodejních materiálů
- Zodpovědná osoba pro údržbu, poštu, účty, přepravu, zásoby, vybavení kanceláře a občerstvení a vozový park
- Sledování fakturace a pohledávek
- Podpůrné činnosti, jako jsou rezervace cest atd.
- Podpora společnosti a managmentu při každodenních operacích
- Tvorba žádostí o různé granty a akcelerační příležitosti
POŽADUJEME:
- Min. SŠ vzdělání
- Praxi v marketingové a obchodní administrativě nebo na pozici asistentky
- Schopnost výborné písemné a verbální komunikace
- Uživatelskou znalost balíku Microsoft Office a produktů Google
- Perfektní znalost českého jazyka
- Znalost plynulé komunikace v angličtině slovem i písmem
- Výborné organizační schopnosti
- Samostatnost, proaktivitu
- Smysl pro detail
- Schopnost řešit problémy
- Přátelské vystupování a přístup
NABÍZÍME:
- Práci na HPP (možnost spolupráce i na IČO) ve start-up společnosti, která mění svět pomocí technologie založené na umělé inteligenci
- 1-3 dny práce v kanceláři, zbytek na homeoffice
- Flexibilní pracovní dobu
- Využití moderních metod řízení projektů a lidí
- Práci v prostředí malého, přátelského a energického týmu s globálními ambicemi a globálním myšlením
- Kontakt se zákazníky od Japonska přes Malajsii a Evropu až po USA
- 5 týdnů dovolené
- Sickdays
- Odborné vzdělávání a školení
- Firemní akce a teambuildingy
- Nástup: Možný ihned nebo dle domluvy
- Pracoviště: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Pracovník/ce oddělení investic
Technická podpora prodeje pro průmyslové armatury
Service and Sales Administrator
Billing & Logistics Specialist
Sales support specialist
Asistent/ka - Praha 9
Pracovník zákaznického servisu
Asistent/tka prodeje - Back office
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Asistent/ka
Obsahový specialista – redaktor/ka
Zákaznický servis/Back office
Customer Service Support s němčinou
Administrativní pracovník/ce v oblasti obchodu
Fakturant/ka - Čestlice
Recepční
Office Manager/ Referent marketingu
Interní podpora prodeje
Vedoucí menší kanceláře se znalostí účetnictví
Administrativní pracovník - logistika
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Mzdová účetní úřadu
Technik registru vozidel
Obchodní asistent
Hlavní účetní Mladá Boleslav
Asistent/ka právního týmu
Rešeršista / Informační pracovník/pracovnice úřadu
Analytik
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Asistentka obchodního ředitele
Operátor/ka PCO