předvýběr.cz
Office manager/ assistant
Zveřejněno 22.08.2022
For our client, a company operating in the field of hospitality, we are looking for suitable candidates for the position of Office manager/Assistant.
Job description:
- Supporting the smooth operation of the office (reception, care about visitors, coordination of office supplies, mail, utilities suppliers)
- Administrative support (preparation of presentations and materials for meetings, preparation and editing of tables/budgets, copying, formatting, translating of documents, adjustments and archiving of contracts etc.)
- Administrative tasks related to communication with authorities
- Support of managers (travel plans)
- Writing meeting minutes and keeping a track on the performance
- Conduct research and analyses with the aim to get desired results
Requirements:
- Fluent in English, other languages (Russian, German are an advantage)
- Great verbal and written manner of communication in Czech and in English
- High proficiency with the MS Office Suite, particularly Word, Excel, and PowerPoint
- Attention to detail, focused on delivery and able to work independently
- Strong organisational skills with time management punctuality
What can we offer:
- Cooperation on the main employment relationship or trade license
- Interesting salary evaluation
- Enjoying a variable schedule
- Work in the center of Prague
If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.
Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.
I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Residential Leasing Coordinator
OFFICE MANAGER
Recepční !ROZŠIŘUJEME SE!
Administrativní podpora výroby
Inside Sales Specialist - Specialista obchodní podpory
Teamleader-ka
Servisní a technická podpora (klimatizace a tepelná čerpadla)
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Referent odboru výstavby a životního prostředí na úseku vodního hospodářství
Telefonická podpora a poradenství - elektronické nástroje
Back Office Assistant
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty