předvýběr.cz
Office Assistant – zkrácený úvazek
Zveřejněno 22.12.2022
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Office Assistant.
Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy, kteří jsou organizačně zdatní a schopni pracovat samostatně.
Náplň práce:
- zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb a potřeb do kuchyňky)
- komunikace s externími partnery a vyřizování požadavků (mobilní operátoři, externí IT support, dodavatelé energií, leasingovou společností apod.)
- spolupráce s HR oddělením (zejména při nástupu nového zaměstnance - zajištění přístupů a vybavení, představení základních informací)
- evidence hardware (zajištění laptopů, mobilních telefonů, office vybavení pro zaměstnance v rámci celého regionu)
- organizace eventových akcí (rezervace, organizace meetingů, zajištění občerstvení)
- zajištění agendy týkající se vozového parku (objednávání aut, dálničních známek, řešení pojištění a pojistných událostí)
- zajišťování dalších ad hoc úkolů (objednávání letenek, rezervace hotelů apod.)
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti v rámci administrativní podpory výhodou, nikoliv podmínkou
- anglický jazyk na velmi dobré úrovni (každodenní využití anglického jazyk při telefonické a e-mailové komunikaci v rámci regionu 6 států)
- výborné organizační dovednosti, schopnost řešit neočekávané situace rychle a efektivně
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
- fajn atmosféru v prostředí menšího týmu
- pomoc při zapracování od zkušeného managera samozřejmostí
- práci na smlouvu – zkrácený úvazek 20 h týdně (každé úterý je třeba celý den, zbytek hodin dle Vašich možností)
- plat 20 000 Kč
- po kompletním zapracování možnost občasné práce z domova
- 6 000 Kč za rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
- 25 dní dovolené
- 100 Kč stravenky za každý odpracovaný den
- 1 000 Kč příspěvek na dopravu
- firemní party a akce
- moderní kanceláře: Praha 9 – Prosek (výborná dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design