předvýběr.cz

Manažer/ka projektů protipovodňových opatření

Zveřejněno 05.12.2022


Pro našeho klienta, který se zabývá oblastí architektury, urbanismu a tvorbou města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Manažer/ka projektů protipovodňových opatření.

Náplň práce:

  • koordinovat projekty dílčích etap protipovodňových opatření
  • zajišťovat plnění projektu z hlediska času, rozsahu a rozpočtu
  • kontrolovat průběh projektové přípravy
  • koordinovat činnost jednotlivých zúčastněných subjektů
  • komunikovat se zpracovateli projektové dokumentace a dotčenými organizacemi
  • zajišťovat spolupráci se specialisty a subdodavateli
  • připravovat podklady pro projednání v orgánech města

Požadavky:

  • máte VŠ vzdělání technického zaměření
  • praxi v oboru minimálně 5 let
  • máte zkušenost s koordinací a vedením projektů
  • umíte věci dotáhnout do konce
  • máte schopnost zorientovat se ve složitém problému a najít funkční řešení
  • umíte myslet koncepčně a jste týmový hráč
  • vítáme znalost stavebního práva a zákona o zadávání veřejných zakázek

Nabízíme:

  • smysluplnou a různorodou práci v hlavní koncepční kanceláři města Brna
  • možnost podílet se na přípravě největšího strategického projektu města
  • přátelské a kreativní pracovní prostředí v centru na Zelném trhu
  • práce na plný úvazek
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, 11. platová třída
  • navíc osobní ohodnocení jako významná složka platu (po zkušební době)
  • pět týdnů dovolené
  • vzdělání, školení, exkurze, odborný růst
  • benefity na kulturu nebo sport – Multisport karta, fond kultury nebo příspěvek na penzijní pojištění
  • nástup možný ihned, případně dle domluvy
  • lokalita Brno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Brno-město
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..

Podobné pozice

Státní a veřejná správa

Mzdová účetní
Vedoucí oddělení správního a právního
Investiční referent/ka-agenda investiční, stavební, dopravní
Odborný referent oddělení realizace
Ekonomický náměstek / hlavní ekonom
Elektroinženýr – Odborný rada (průzkum elektro)
Platová účetní – rada v oddělení finančním
Technik specialista – mobilní komunikační systémy
Vedoucí sekretariátu Úřadu
Vedoucí kontrolního oddělení (OŽ)
Referent/ka
Vedoucí technicko-hospodářské správy
Referent stavebního úřadu
Právník/Právnička
Administrativní pracovník
Provozní náměstek
Specialista/ka koncepce technické infrastruktury – energetik
Referent/ka - oddělení strojírenství
Referent/ka - oddělení elektrotechniky
Vedoucí oddělení veřejných zakázek a technické podpory
Vedoucí Finančního a školského odboru
Vedoucí personálního oddělení městského úřadu
Referent/ka - oddělení podpory grantů a projektů
Mzdový/á účetní – odborný referent
Analytik spisové služby
Referent/ka odboru výstavby - územní řízení
Referent/ka odboru výstavby - obecný stav. a vodoprávní úřad
Finanční referent/ka – možnost i zkráceného úvazku
Referent/ka odboru výstavby a územního rozvoje
Technik – odbor sportu
Specialista - tepelné izolace, hydroizolace, plasty
Vedoucí personálního oddělení
Vedoucí oddělení Evropských fondů a dotací
Právník – asistent/ka tajemníka kárné komise
Manažer/ka controllingu a grantů
Vedoucí oddělení správy ICT, aplikací a podpory uživatelů
Protokolující úředník/úřednice/zapisovatel/ka
Vyšší soudní úředník / úřednice – trestní úsek
Energetik
Referent/ka kontroly staveb, stavební řízení
Odborný pracovník – Český jazyk a literatura
Ministerský rada - Fondy EU
Vedoucí odboru Stavební úřad
Právník
Compliance Officer
Referent majetkové správy
Správce rozpočtu
Vedoucí Odboru informatiky
Specialista - tepelné izolace, hydroizolace, plasty
Investiční referent oddělení příprav
Vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek
Vedoucí oddělení kontroly úspor energie
Manažer/ka projektů protipovodňových opatření
Vedoucí Oddělení projektů
Referent územního plánování a stavebního řádu
Senior právní asistent
Referent stavebního úřadu
Referent majetkové správy
Ředitel/ka sekce informačních a komunikačních technologií
Tajemník města
Vedoucí sekretariátu Úřadu
Vedoucí oddělení kontroly úspor energie
Vedoucí personálního oddělení - Liberec